Przetargi.pl
dostawa Endoprotezy jednoprzedziałowej stawu kolanowego

Szpital Powiatowy im. Matki Teresy z Kalkuty ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Bolesława Chrobrego 4/12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3630353 , fax. 094 3630353
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Matki Teresy z Kalkuty
    ul. Bolesława Chrobrego 4/12 4/12
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3630353, fax. 094 3630353
    REGON: 00033100600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-drawsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa Endoprotezy jednoprzedziałowej stawu kolanowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : dostawa Endoprotezy jednoprzedziałowej stawu kolanowego dla Szpitala Powiatowego w Drawsku Pom. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia ( formularz cenowy ) 3. Wymagania Zamawiającego do przedmiotu zamówienia; Zamawiający wymaga: a) utworzenia depozytu minimum 1 kpl endoprotez na czas trwania umowy ( w ciągu 2 tygodni od dnia podpisania umowy ) . Zamawiający płaci tylko za zużyte elementy na podstawie przesłanej do Wykonawcy informacji o zużyciu; b) uzupełnienia depozytu ( zużytych endoprotez ) w ciągu 24 godzin; c) aby wszystkie implanty posiadały metryczki i były fabrycznie , sterylnie zapakowane; d) przeszkolenia personelu z zakresu technik operacyjnych , po podpisaniu umowy w terminie uzgodnionym przez strony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331417007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Postępowanie prowadzi się poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11ust.8 na dostawę. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W organizowanym postępowaniu, może wziąć udział każdy Wykonawca, który złoży wszelkie wymagane oświadczenia i dokumenty których wymaga Zamawiający, spełnia warunki zawarte w art. 22 Ustawy- Prawo Zamówień Publicznych. 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. zaoferują i dostarczą produkty lecznicze odpowiadające wymaganiom określonym przez zamawiającego . Ocena spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia lub dokumenty poświadczone za zgodność z oryginałem ich podpisy lub kserokopie, załączone do oferty: I. W cel potwierdzenia spełnienia wymogu § 8 pkt. 1 Wykonawca dostarczy: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II. W cel potwierdzenia spełnienia wymogu §8 pkt. 2 Wykonawca dostarczy: 1. wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ III. W cel potwierdzenia spełnienia wymogu §8 pkt. 3 Wykonawca dostarczy: 1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, IV. W cel potwierdzenia spełnienia wymogu §8 pkt. 4 Wykonawca dostarczy: 1. wypełniony formularz oferty wg załączonego wzoru - załącznik 1 do SIWZ, 2. Podpisany i wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 3. Podpisany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ, 4. Podpisane Oświadczenie Oferenta - wzór - załącznik nr 5 do SIWZ , że Oferent posiada aktualne świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia zgodnie z wymogami ustawowymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia, i że dostarczy je na każde wezwanie Zamawiającego. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta ), VI Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §9. pkt 1,2,3 1 pkt. 1,2,3 ,- składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonaw§9 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. VI stosuje się odpowiednio. VII . Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 2.1. - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 2.1. oraz jej podpisem. VIII. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) - wzór załącznik nr 6 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-drawsko.pl ; www.bip.spmt.powiatdrawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach