Przetargi.pl
Dostawa endoprotez stawu kolanowego

Szpital w Szczecinku sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Kościuszki 38
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3726720, 3726721 , fax. 094 3726729, 3730886
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 38 38
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3726720, 3726721, fax. 094 3726729, 3730886
    REGON: 32052419000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa endoprotez stawu kolanowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednoprzedziałowych endoprotez stawu kolanowego, przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy.Przedmiot zamówienia jest wyszczególniony w Załączniku nr 1 ( Formularz cenowy) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331417502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy : a) Spełniający postanowienia art..22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - tj. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadający niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdujący się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 Ustawy b) Którzy spełnią warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożą dokumenty wymienione w pkt. 11 SWIZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu do oferty muszą być dołączone następujące oświadczenia i dokumenty ( lub w przypadku dokumentów) poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: a) wypełniony formularz oferty, druk w Załączniku nr 2 do SIWZ b) oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk w Załączniku nr 3 do SWIZ c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) W celu potwierdzenia, że oferowane przedmioty dostaw odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca powinien załączyć do oferty: - dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobów medycznych zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 30 kwietnia 2004 roku, nr 93, poz. 896) - zarówno w zakresie protez jak i instrumentarium. - materiały firmowe ( prospekty) potwierdzające warunki wymagane przez Zamawiającego, określone w Załączniku nr 1. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć do wglądu próbki protez ( po 1 szt z każdej pozycji pakietu w zakresie którego składana jest oferta) oraz 1 komplet instrumentarium , służące do sprawdzenia wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ parametrów. Po zakończeniu postępowania próbki zostaną Wykonawcy zwrócone na jego pisemną prośbę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w swoim kraju potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji i nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. Dokumenty te nie powinny być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.szczecinek.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach