Przetargi.pl
Dostawa endoprotez stawu biodrowego, systemu do stabilizacji złamań okołoprotezowych, systemu anatomicznych płytek kątowo stabilizowanych oraz dzierżawa instrumentariów związanych z zaoferowanymi produktami

Brzeskie Centrum Medyczne ogłasza przetarg

  • Adres: 49-301 Brzeg, ul. Mossora 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4446521 , fax. 077 4446522
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Brzeskie Centrum Medyczne
    ul. Mossora 1 1
    49-301 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4446521, fax. 077 4446522
    REGON: 00031343700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bcmbrzeg.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa endoprotez stawu biodrowego, systemu do stabilizacji złamań okołoprotezowych, systemu anatomicznych płytek kątowo stabilizowanych oraz dzierżawa instrumentariów związanych z zaoferowanymi produktami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: 1. Sukcesywne dostawy endoprotez cementowych i bezcementowych stawu biodrowego wraz z dzierżawą instrumentarium do wykonywania zabiegów z zastosowaniem zaoferowanych endoprotez. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu pełnego kompletu endoprotez w depozyt. Zamawiający po wykorzystaniu, jednej z endoprotez znajdujących się w przekazanym komplecie, zakupi u wykonawcy wykorzystaną endoprotezę w terminie określonym w umowie. 2. Sukcesywne dostawy produktów wchodzących w skład systemu adapterów i głów na stożek 12/14 i 14/16 kompatybilnych ze wszystkimi stożkami 12/14 i 14/16, umożliwiający wydłużenie szyjki endoprotezy w granicach od - 3mm do min. 21 mm i zmianę kąta trzonowo - szyjkowego oraz zmianę antetorsji szyjki. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu pełnego kompletu adapterów w depozyt. Zamawiający po wykorzystaniu, jednego z adapterów znajdujących się w przekazanym komplecie, zakupi u wykonawcy wykorzystany adapter w terminie określonym w umowie. 3. Sukcesywne dostawy produktów wchodzących w skład systemu do stabilizacji okołoprotezowych złamań przy użyciu systemu płytek hakowych, prostych i cerklage z taśm metalowych o szerokości min. 4 mm z systemem mocowania taśmy do płytki wraz z dzierżawą instrumentarium do tego systemu. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu pełnego kompletu płytek, taśm i uchwytów do taśmy w depozyt. Zamawiający po wykorzystaniu, jednego z produktów znajdujących się w przekazanym komplecie, zakupi u wykonawcy wykorzystany produkt w terminie określonym w umowie. 4. Sukcesywne dostawy cementu kostnego, głów bipolarnych i koszyków rewizyjnych. 5. Sukcesywne dostawy produktów wchodzących w skład systemu anatomicznych (lewe i prawe) płytek w rozmiarach 26, 28, 30 i 32 mm kątowo stabilizowanych umożliwiających stabilizacje po osteotomii proxymalnej I kości śródstopia. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu pełnego kompletu produktów wchodzących w skład systemu. Zamawiający po wykorzystaniu, jednego z produktów znajdujących się w przekazanym komplecie, zakupi u wykonawcy wykorzystany produkt w terminie określonym w umowie. 6. Szczegółowy asortyment, opis oraz ilości produktów stanowiących przedmiot zamówienia określono w specyfikacjach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.1 i nr 2.2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 7. Określenie części zamówienia (zadania): Zadanie nr 1 - Endoprotezy stawu biodrowego i system do stabilizacji złamań okołoprotezowych Zadanie nr 2 - System anatomicznych płytek kątowo stabilizowanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - Endoprotezy stawu biodrowego i system do stabilizacji złamań okołoprotezowych 13 000,00 zł Zadanie nr 2 - System anatomicznych płytek kątowo stabilizowanych 1 200,00 zł Wykonawcy powinni wnosić wadium w kwocie przewidzianej dla oferowanych zadań. Jeżeli oferta złożona zostanie na wszystkie zadania wówczas wadium wyniesie: 14 200,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które wykonawcy muszą dołączyć do oferty. Dokumenty te wyszczególniono w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres stałości cen
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bcmbrzeg.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach