Przetargi.pl
Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 723183366, , fax. 323183362
  • Data zamieszczenia: 2019-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
    Bytomska 41
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 723183366, , fax. 323183362
    REGON: 000308258
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach z podziałem na 5 części ( pakietów). Część zamówienia - pakiet Określenie przedmiotu zamówienia 1 Endoproteza całkowita stawu biodrowego 2 Endoproteza bezcementowa przynasadowa, krótkotrzpieniowa w artykulacji ceramika/ceramika 3 Endoproteza cementowa stawu biodrowego 4 Endoproteza bipolarna stawu biodrowego 5 Endoproteza całkowita stawu kolanowego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.1. do 2.5. do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby daty ważności dostarczanych wyrobów (których to dotyczy) nie były krótsze niż 12 miesięcy w zakresie pakietów 1-5 od dnia dostawy do Zamawiającego. 4.Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę zobowiązany jest do nieodpłatnego użyczenia na czas trwania umowy (pozostające na czas trwania umowy w siedzibie Zamawiającego bądź na wezwanie do każdego zabiegu) kompletu instrumentarium i urządzeń umożliwiających prawidłowe wykonanie zabiegu operacyjnego (założenie oferowanego asortymentu) bez konieczności dokupywania dodatkowych narzędzi oraz bezpłatny serwis instrumentarium . 5. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego serwisu instrumentarium i wymiany zużywalnych części instrumentarium – piny, wiertła – podczas trwania umowy. 6.Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego w formie depozytu : 6.1 pełny asortyment rozmiarowy implantów – w zakresie części/pakietów od 1 do 5 6.2 Rozliczany będzie asortyment zużyty do zabiegu. 6.3 W przypadku zamkniętych zestawów do próżniowego podawania cementu Zamawiający dopuszcza dostarczenie w ramach depozytu opakowań zbiorczych – rozliczane będzie zużyte opakowanie (w kwocie będącej iloczynem ceny jednostkowej i ilości sztuk w opakowaniu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniona i podpisana Specyfikacja Asortymentowo–Cenowa zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki Nr 2.1 do 2.5 do SIWZ również w wersji edytowalnej Excel na płycie CD lub DVD. 3. Wypełnione i podpisane Oświadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami Rozdziału 7 SIWZ. 4. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy (Pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo – umocowanie do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku , gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru , albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (np. KRS, CEIDG) dostępnego bez ograniczeń na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach