Przetargi.pl
Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 723183366, , fax. 323183362
  • Data zamieszczenia: 2020-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
    Bytomska 41
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 723183366, , fax. 323183362
    REGON: 00030825800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach z podziałem na 6 części (pakietów). Część zamówienia - pakiet Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Endoproteza całkowita stawu biodrowego, 2 Endoproteza bezcementowa przynasadowa, krótkotrzpieniowa w artykulacji ceramika/ceramika, 3 Endoproteza cementowa stawu biodrowego, 4 Endoproteza bipolarna stawu biodrowego, 5 Endoproteza całkowita stawu kolanowego, 6 Endoproteza stawu całkowita biodrowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.1. do 2.6. do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby daty ważności dostarczanych wyrobów (których to dotyczy) nie były krótsze niż 12 miesięcy w zakresie pakietów 1-6 od dnia dostawy do Zamawiającego. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę zobowiązany jest do nieodpłatnego użyczenia na czas trwania umowy (pozostające na czas trwania umowy w siedzibie Zamawiającego bądź na wezwanie do każdego zabiegu) kompletu instrumentarium i urządzeń umożliwiających prawidłowe wykonanie zabiegu operacyjnego (założenie oferowanego asortymentu) bez konieczności dokupywania dodatkowych narzędzi oraz bezpłatny serwis instrumentarium Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego serwisu instrumentarium i wymiany zużywalnych części instrumentarium – piny, wiertła – podczas trwania umowy. Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego w formie depozytu: pełny asortyment rozmiarów implantów – w zakresie części/pakietów od 1 do 6. Rozliczany będzie asortyment zużyty do zabiegu. W przypadku zamkniętych zestawów do próżniowego podawania cementu Zamawiający dopuszcza dostarczenie w ramach depozytu opakowań zbiorczych – rozliczane będzie zużyte opakowanie (w kwocie będącej iloczynem ceny jednostkowej i ilości sztuk w opakowaniu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. Wypełniona i podpisana Specyfikacja Asortymentowo–Cenowa zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki Nr 2.1 do 2.6 do SIWZ również w wersji edytowalnej Excel na płycie CD lub DVD. Wypełnione i podpisane Oświadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami Rozdziału 7 SIWZ, w tym wykaz wykonanych głównych dostaw stanowiący załącznik nr 6 wraz z referencjami oraz oświadczenie stanowiące złącznik nr 4 do SIWZ . Stosowne pełnomocnictwo(a) zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ. Umocowanie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty, w szczególności odpisu z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Pełnomocnictwo składane do oferty winno być podpisane przez osoby umocowane (upełnomocnione) do reprezentowania wykonawcy. Dokument ten może Wykonawca złożyć w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, bądź uwierzytelnioną przez notariusza. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach