Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 64 68 502 , fax. 12 64 68 930
- Data zamieszczenia: 2014-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
os. Złotej Jesieni 1 1
31-826 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 64 68 502, fax. 12 64 68 930
REGON: 12118869400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szpital spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa endoprotez stawu biodrowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa cementowej, całkowitej endoprotezy stawu biodrowego oraz protezy resekcyjnej stawu biodrowego zgodnie z ilościami oraz wymaganiami podanymi w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2. Opis zamówienia: a) nie dopuszcza się składania ofert częściowych b) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : a). Termin ważności przedmiotu zamówienia : nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. b). Zaoferowane endoprotezy muszą być kompatybilne z posiadanym przez tutejszy Szpital instrumentarium c). W przypadku, gdy zaoferowane endoprotezy nie są kompatybilne z instrumentarium posiadanym przez Szpital Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ramach umowy instrumentarium Zamawiającemu do użytkowania w okresie jej trwania, lub dostarczać je na każde zamówienie w terminie do 24 h od momentu telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania potwierdzonego kajsem. d). Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełniania i serwisowania instrumentarium dostarczonego Zamawiającemu w ramach przedmiotowej umowy. e). W przypadku zaoferowania nowych produktów nie stosowanych do tej pory w tutejszym Szpitalu, Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w ośrodku referencyjnym Wykonawcy (termin, ilość szkoleń i liczba pracowników Szpitala - do uzgodnienia z Zamawiającym). 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA a) Dostawy przedmiotu zamówienia sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy, według pisemnych zamówień składanych przez pracownika Bloku Operacyjnego. b) Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na zasadzie banku endoprotez tzn. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z pracownikiem Bloku Operacyjnego i stworzyć na tę okoliczność protokół, w którym określony zostanie skład asortymentowy do depozytu w banku endoprotez. Zużyty do zabiegów asortyment będzie uzupełniany w oparciu o zamówienia ilościowo-asortymentowe składane przez Zamawiającego po zużyciu danego asortymentu (na podstawie protokołu zużycia) tak, aby w banku endoprotez zawsze zdeponowany był asortyment w ilości określonej w protokole jak w zdaniu 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury tylko na zużyte przez Zamawiającego endoprotezy. c) Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 48 godzin od daty złożenia zamówienia faksem potwierdzonego pisemnie. d) Możliwość dostaw awaryjnych do 24 godzin od daty telefonicznego złożenia zamówienia potwierdzonego faksem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331841004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kryterium jakościowe - instrumentarium zdeponowane w siedzibie Zamawiającego w całym okresie trwania umowy TAK
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrydygier.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA IMPLANTÓW DO OSTEOSYNTEZY KOŚCI PRZEDRAMIENIA, RAMIENIA I KOŚCI PODUDZIA
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA ZESTAWÓW PODAJNIKÓW DO WPROWADZANIA CEMENTU KOSTNEGO, ZESTAWÓW DO PRODUKCJI TROMBINY ORAZ ZESTAWÓW DO PRÓŻNIOWEGO PODAWANIA CEMENTU.
Dodano: 2016-07-22 - DOSTAWA ENDOPROTEZ STAWU BIODROWEGO I KOLANOWEGO.
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa implantów
Dodano: 2016-06-02 - DOSTAWA KOLAGENOWEGO PROWADNIKA NERWU OBWODOWEGO
Dodano: 2016-04-07 - DOSTAWA LEKÓW RÓŻNYCH
Dodano: 2016-03-25 - Sprzedaż wraz z dostarczeniem systemu do wertebroplastyki
Dodano: 2016-03-22 - DOSTAWA ZESTAWÓW MIKROPŁYTEK WRAZ ZE ŚRUBAMI
Dodano: 2016-03-10 - DOSTAWA ZESTAWÓW MIKROPŁYTEK WRAZ ZE ŚRUBAMI.
Dodano: 2016-02-26 - Dostawa implantów (wkręty)
Dodano: 2016-02-19