Przetargi.pl
Dostawa endoprotez i implantów ortopedycznych DZZ-382-76/09

Miejski Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 10-045 Olsztyn, ul. Niepodległości 44
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 532 6349 , fax. (089) 5326349
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Szpital Zespolony
    ul. Niepodległości 44 44
    10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 532 6349, fax. (089) 5326349
    REGON: 51065089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa endoprotez i implantów ortopedycznych DZZ-382-76/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa endoprotez i implantów ortopedycznych sukcesywnie przez 36miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić warunki określone art. 22 Ustawy: 3.1.1)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.1.2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.1.3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1.4)nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art.24 Ustawy. 3.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 3.2.1) W zakresie warunku określonego w pkt 3.1.1. wymagane jest posiadanie koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 3.2.2) W zakresie warunku określonego w pkt 3.1.2 wymagane jest wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat, tj. od 01.10.2006 r. do 28.10.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 zamówień swoim rodzajem odpowiadających przedmiotowi zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w warunek muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów. 3.2.3) W zakresie warunku określonego w pkt 3.1.3 jest wymagane posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 500 000 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów. 3.2.4) W zakresie warunku określonego w pkt 3.1.4 wymagane jest złożenie określonych przez zamawiającego dokumentów. 3.3) Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy: 3.3.1) Wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi dokonywaniu tych czynności. 3.3.2) Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 3.3.4) Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. 3.3.5) Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3.3.6) Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie na składanie ofert nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienie tych dokumentów w określonym terminie chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 3.4) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 3.4.1) Jest niezgodna z ustawą, 3.4.2) Jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3.4.3) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4.4) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4.5 ) Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 3.4.6) Zawiera błędy w obliczeniu ceny, 3.4.7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki 3.4.8) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Oferta wykonawcy wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia uznana zostanie za odrzuconą. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą musi bezwzględnie złożyć wymagane niżej dokumenty : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w.w dokumentu składają odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. PODMIOTY WYSTĘPUJĄCE WSPÓLNIE ZOBOWIĄZANE SĄ DO ZAŁĄCZENIA DO OFERTY PEŁNOMOCNICTWA DLA JEDNEGO Z NICH DO REPREZENTOWANIA ICH W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA ZAWARCIA UMOWY. 2. Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 oraz spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Koncesję, zezwolenie lub licencję na obrót asortymentem będącym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 6 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 7 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, tj. od 01.10.2006r. do 28.10.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia składają jeden dokument potwierdzający, że łącznie spełniają warunek określony w pkt.3.2.2. 8. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę co najmniej 500 000 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia składają jeden dokument potwierdzający, że łącznie spełniają warunek określony w pkt.3.2.3. Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z § 3.1.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155) zamawiający informuje, iż w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dostarczenia następujących oświadczeń i dokumentów: 9 Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o posiadaniu odpowiednich atestów i świadectw dopuszczających dany produkt do obrotu i stosowania na terenie Polski. 10 Opis asortymentu - zamawiający wymaga załączenia właściwych stron katalogu zawierających parametry oferowanego asortymentu. Załączone do oferty właściwe strony katalogu powinny jednoznacznie wskazywać na oferowany asortyment, poprzez jego oznaczenie za pomocą numeru lub symbolu katalogowego (funkcjonującego u wykonawcy) oraz zawierać dane techniczne - w języku polskim.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach