Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg
- Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
- Data zamieszczenia: 2015-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
ul. Biernackiego 9 9
20-089 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
REGON: 43099240200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spszw.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW - XVII PAKIETÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez, implantów, membran hialuronowych oraz materiałów ortopedycznych, dla potrzeb Oddziału Urazowo - Ortopedycznego na Blok Operacyjny, zlokalizowany przy ul. Kruczkowskiego 21, stanowiących XVII, nw. pakietów: Pakiet I - Dostawa endoprotez stawu biodrowego bezcementowych oraz cementowanych, Pakiet II - Dostawa endoprotez stawu biodrowego bezcementowych, Pakiet III - Dostawa endoprotez stawu kolanowego, Pakiet IV - Dostawa endoprotez stawu kolanowego oraz rewizyjnych z przedłużkami, Pakiet V - Dostawa implantów do rekonstrukcji wielowięzadłowej, Pakiet VI - Dostawa implantów do rekonstrukcji ACL, Pakiet VII - Dostawa implantów do rekonstrukcji ACL MPFL, Pakiet VIII - Dostawa płyt zespalających, linek do cerklarzu, plomb zabezpieczających, Pakiet IX - Dostawa endoprotez przynasadowych stawu biodrowego, Pakiet X - Dostawa endoprotez połowiczych, Pakiet XI - Dostawa implantów do szycia łąkotek, Pakiet XII - Dostawa endoprotez rewizyjnych stawu kolanowego, Pakiet XIII - Dostawa implantów do zespalania kości ręki, Pakiet XIV - Dostawa implantów do traumatologii kończyny górnej, Pakiet XV - Dostawa implantów do zespalania kości długich, Pakiet XVI - Dostawa membran hialuronowych, Pakiet XVII - Dostawa implantów do artroskopii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych pakietów, oraz zakres zamówienia zawierają Załączniki nr 1 i 1a do SIWZ. 2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do Pakietów I-XVII: 3.1. Oferowane wyroby medyczne muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679). 3.2. Przedmiot zamówienia musi być pakowany w sterylne opakowania, z naklejkami LOT oraz terminem ważności oferowanych produktów minimum 3 lata, liczony od daty dostawy do Zamawiającego. W przypadku zaoferowania implantów niesterylnych, naklejka z numerem LOT, nie jest wymagana przez Zamawiającego. 3.3. Wykonawca dostarczy w terminie maksymalnie do 5 dni po podpisaniu umowy, za pisemnym pokwitowaniem, wskazane w Zał. nr 1 i nr 1a do SIWZ, materiały ortopedyczne (tzw. pakiet startowy), które będą jego własnością aż do momentu wykorzystania ich przy zabiegach operacyjnych. 3.4. Przez pakiet startowy należy rozumieć zestaw zawierający pełny asortyment materiałów ortopedycznych - implantów umożliwiający przeprowadzenie zabiegu operacyjnego. 3.5. Rozliczanie za wykorzystane endoprotezy, implanty i komponenty do ich mocowania nastąpi po ich wykorzystaniu na podstawie karty wszczepu po zrealizowaniu każdego zamówienia częściowego. 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spszw.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów ortopedycznych dla potrzeb Oddziału Urazowo- Ortopedycznego
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa implantów ortopedycznych do chirurgii urazowej i innych wyrobów medycznych jednorazowego użytku
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa igieł do portu, ustników do gastroskopii, amnicotów, żeli do elektroforezy białek, rurek: ustno-gardłowych, intubacyjnych, tracheostomijnych, implantów kręgosłupowych, cementu kostnego, artykułów dla potrzeb apteki, worków odpuszczalnych, odczynników monoklonalnych, PBS, krwinek wzorcowych, wyrobów do zabiegów proktologicznych, zestawów do szynowania moczowodu z popychaczem, ustnik z filtrem do spirometru, klipsy jednorazowe do kolonoskopu, pudełka tekturowe szare, rura karbowana, osłona na głowicę USG w podziale na 21 części. Sprawa znak: ZP.3520/7/16
Dodano: 2016-04-15 - DOSTAWA IMPLANTÓW DLA KLINIKI ORTOPEDII I TRAUMATOLOGII
Dodano: 2016-04-08 - DOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH - XV PAKIETÓW
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa endoprotez stawu kolanowego
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa endoprotez
Dodano: 2015-10-26 - DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH, GŁOWICY TYPU CONVEX ORAZ PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI I OPATRUNKÓW - 6 ZADAŃ
Dodano: 2015-09-21 - Dostawy endoprotez ortopedycznych
Dodano: 2015-09-16 - dostawa implantów i materiałów do zabiegów ortopedycznych
Dodano: 2015-09-03