Przetargi.pl
Dostawa endoprotez bezcementowych, przynasadowych stawu biodrowego oraz endoprotez rewizyjnych stawu biodrowego

Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 61-285 Poznań, ul. Szwajcarska 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8739 293, 008, 033 , fax. 061 8779 517
  • Data zamieszczenia: 2014-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
    ul. Szwajcarska 3 3
    61-285 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8739 293, 008, 033, fax. 061 8779 517
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa endoprotez bezcementowych, przynasadowych stawu biodrowego oraz endoprotez rewizyjnych stawu biodrowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez bezcementowych, przynasadowych stawu biodrowego oraz endoprotez rewizyjnych stawu biodrowego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Ortopedycznego w asortymencie oraz zamawianych ilościach wyszczególnionych na załączonym formularzu ofertowym. Dokładny opis oraz podstawowe wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia zawarte zostały poniżej, oraz w formularzu ofertowym. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) dostawę przedmiotu zamówienia do Apteki Zakładowej szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu, transportem własny lub zorganizowanym przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko b) użyczenie zamawiającemu na czas trwania umowy kompletnego instrumentarium do endoprotez bezcementowych, przynasadowych stawu biodrowego oraz do endoprotez rewizyjnych stawu biodrowego (pakiet 1 i 2), do zabiegów operacyjnych wykonywanych przy użyciu przedmiotu zamówienia wraz z nieodpłatnym serwisem i nieodpłatną wymianą uszkodzonych elementów; Po wygaśnięciu umowy zamawiający zwróci wykonawcy użyczone instrumentarium w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego zużycia c) oddanie zamawiającemu w depozyt niezwłocznie po podpisaniu umowy po dwie kompletne -linie- dla endoprotez bezcementowych, przynasadowych stawu biodrowego i endoprotez rewizyjnych stawu biodrowego objętych zamówieniem w pakiecie1 i 2, do wykorzystania wg bieżących potrzeb Bloku Operacyjnego Ortopedycznego. Zamawiający zapłaci za każdy element przedmiotu zamówienia zaimplantowany pacjentowi, na podstawie kopii raportów lub protokołów zużycia po przeprowadzonych zabiegach operacyjnych. Raporty-protokoły, które zamawiający przekaże wykonawcy, stanowić będą podstawę do wystawienia faktury oraz do uzupełnienia wykorzystanego elementu -linii- nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania raportu/protokołu. d) Bezpłatne szkolenie w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia w terminie uprzednio uzgodnionym z zamawiającym (dla min. 2 osób w terminie nie dłuższym niż 1 miesiąc, od dnia podpisania umowy), zakończone protokołem szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331832008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach