Przetargi.pl
Dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej, niemodyfikowanej K1 65% do wykonania remontu cząstkowego nawierzchni dróg wojewódzkich w 2014 r. administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Antoniego Budnego 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5661393 w. 28 , fax. 081 5660256
  • Data zamieszczenia: 2014-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie
    ul. Antoniego Budnego 5 5
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5661393 w. 28, fax. 081 5660256
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej, niemodyfikowanej K1 65% do wykonania remontu cząstkowego nawierzchni dróg wojewódzkich w 2014 r. administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje dostawę emulsji asfaltowej szybkorozpadowej, niemodyfikowanej K1 65% do wykonania remontu cząstkowego nawierzchni dróg wojewódzkich w 2014 r. administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie tj.: - Obwodu Drogowego w Krzczonowie ul. Żeromskiego 73, 23-110 Krzczonów - minimum - 35 Mg. Ewentualne prawo opcji - możliwość rozszerzenia do 45 Mg. - Obwodu Drogowego w Bełżycach ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce - minimum 25Mg. Ewentualne prawo opcji - możliwość rozszerzenia do 32 Mg. 2. Wykonawca zapewnia rozładunek emulsji asfaltowej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Wymagania wobec emulsji asfaltowej a) przeznaczona jest do wbudowania w górną warstwę nawierzchni, b) winna posiadać Atest Higieniczny oraz Aprobatę Techniczną IBDiM lub zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczony produkt odpowiada normie PN-EN 13808 oraz świadectwo jakości dla dostarczanej partii emulsji. 4. W przypadku dostarczenia emulsji asfaltowej nieodpowiedniej jakości, Wykonawca dokona jej wymiany na własny koszt w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego wraz z zabraniem dostarczonej partii nie spełniającej wymagań. 5. Dostawy będą realizowane sukcesywnie cysterną o pojemności 4 000 litrów każdorazowo po zgłoszeniu przez Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, to jest dostawę emulsji asfaltowej wykonanej według innych norm niż wymienione powyżej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowana emulsja asfaltowa wyprodukowana według innych norm spełnia wymagania określone w wyżej wymienionych normach (art. 30, ust. 5 ustawy). 7. Zamawiający przewiduje stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych prawo opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zwiększenia ilości dostarczonej emulsji maksymalnie do 77 Mg. 8. Prawem opcji objętych jest do 77 Mg emulsji. Oznacza to, że Zamawiający dokona zakupu 60 Mg emulsji, zaś pozostałe 17 Mg zostanie zakupione w zależności od potrzeb Zamawiającego. 9. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 10. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza ilość mieszanki stanowiącej przedmiot zamówienia. 11. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie.Wielkość lub zakres niniejszego zamówienia - 118 261,20 zł. netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku Zachodnim WBK S.A. 4 Oddział w Lublinie nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach