Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ogłasza przetarg
- Adres: 08-410 Wola Rębkowska, ul. Przemysłowa 45
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6822215
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie
ul. Przemysłowa 45 45
08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie
tel. 025 6822215
REGON: 01482375900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa emulsji asfaltowej kationowej K-1 65 w ilości 55 Mg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących dostaw: Sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej kationowej K-1 65 w ilości 55 Mg według poniższego zestawienia: Służba Drogowo-Mostowa w Garwolinie w ilości 20,0 Mg Służba Drogowa w Trojanowie w ilości 20,0 Mg Służba Drogowa w Maciejowicach w ilości 15,0 Mg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i ust 2 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 oraz Dz.U. z 2008r Nr 171 poz. 1058, Dz.U. z 2008r Nr 220 poz. 1420, Dz.U. z 2008r Nr 227 poz.1505, Dz.U. z 2009r Nr 19 poz. 101, Dz.U. z 2009r Nr 65 poz. 545, Dz.U. z 2009r Nr 91. poz.742, Dz.U. Nr 206 poz. 1591), oraz spełniający warunki szczegółowo określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na druku ZP-17 zgodnie z wyszczególnieniem w pkt.5 instrukcji dla dostawców
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt. 5 i 6 instrukcji dla dostawców zawartej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Dostawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz oferty, 2. Kosztorys ofertowy, 3. Zaakceptowany wzór umowy, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, 5. Oświadczenie, że dostawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz.U. z 2008r Nr 171 poz. 1058, Dz.U. z 2008r Nr 220 poz. 1420, Dz.U. z 2008r Nr 227 poz.1505, Dz.U. z 2009r Nr 19 poz. 101, Dz.U. z 2009r Nr 65 poz. 545, Dz.U. z 2009r Nr 91. poz.742, Dz.U. Nr 206 poz. 1591), na załączniku nr 1 Oświadczenie., 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - załącznik nr 2 8. Wykaz części dostaw powierzonych do realizacji podwykonawcom - na załączniku Nr 3, 9. W przypadku składania ofert wspólnie przez kilku dostawców dostawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Należy dołączyć informację o ustanowieniu pełnomocnika. 10. Dostawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Dostawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno do remontu dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2016/2017 - nr postępowania 111/16.
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno do remontu dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2015/2016, realizowana w dwóch etapach - nr postępowania 066/15.
Dodano: 2015-06-12 - Dostawa mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno do remontu dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2014/2015, realizowana w dwóch etapach - nr postępowania 045/14.
Dodano: 2014-06-10 - Dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU - RC (K-1 65) w ilości 8 Mg transportem Dostawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego
Dodano: 2014-03-25 - Dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU - RC (K-1 65) w ilości 32 Mg transportem Dostawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego
Dodano: 2014-03-05 - Dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU/RC
Dodano: 2014-02-11 - DOSTAWA MATERIAŁÓW DROGOWYCH SUKCESYWNIE WEDŁUG POTRZEB BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH W 2013R.
Dodano: 2013-08-19 - DOSTAWA EMULSJI ASFALTOWEJ KATIONOWEJ K-1 65 W ILOŚCI 20 Mg
Dodano: 2013-05-17 - Zakup i dostawa emulsji asfaltowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Kozienicach
Dodano: 2013-04-26 - Dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU/RC
Dodano: 2013-04-22