Przetargi.pl
Dostawa emulsji asfaltowej K1-65 dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 22600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 643 045 , fax. 846 642 273
  • Data zamieszczenia: 2017-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Lwowska 54
    22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 846 643 045, fax. 846 642 273
    REGON: 95037163700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa emulsji asfaltowej K1-65 dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamawiający zamawia, a wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie pn.: Dostawa emulsji asfaltowej K1-65 dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybko rozpadowej K1-65 (oznaczenie C65 B3 PU/RC) do remontów cząstkowych wraz z transportem i przepompowaniem do cystern w Obwodach Drogowych w Tomaszowie Lubelskim i Żulicach. 2. Dostawa emulsji asfaltowej K1- 65 obejmuje: 1) w ilości 95 ton emulsji do bazy Obwodu Drogowego nr 1 w Tomaszowie Lubelskim ul. Łaszczowiecka 9, 2) w ilości 95 ton emulsji do bazy Obwodu Drogowego nr 2 w Żulicach Łączna ilość emulsji będącej przedmiotem zamówienia wynosi 190 ton. 3. Pojemność cystern zamawiającego: 1) w OD nr 1 Tomaszowie Lubelskim – 20 ton 2) w OD nr 2 w Żulicach – 16 ton. Emulsja musi spełniać wymagania normy europejskiej PN-EN 13808:2013 Asfalty i lepiszcza asfaltowe lub równoważne. 4. Minimalna ilość na jaką będzie opiewało zamówienie w przypadku jednorazowej dostawy wynosić będzie 10 ton (standardowo przewidziane są jednak dostawy w ilości około 16 ton Obwód Drogowy Żulice i około 20 ton Obwód Drogowy Tomaszów Lubelski). Zamawiający dopuszcza występowanie dostaw łączonych do obwodów drogowych, dostawy te wykonywane będą w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. 5. Wykonawca każdą partię dostawy emulsji dostarczy na każdorazowe zamówienie Zamawiającego złożone w formie faksu lub poczty elektronicznej, aż do wyczerpania ilości umownej. Przyjmowanie emulsji na bazie Zamawiającego w dni robocze w godz. 700 – 15 00. Wraz z każdą dostawą dostarczy świadectwo jakości określające przydatność emulsji do wykonywania remontów cząstkowych metodą powierzchniowego utrwalenia oraz kartę charakterystyki. 6. Wykonawca musi posiadać samochód wyposażony w beczkę z pompą przystosowaną do wypompowania emulsji asfaltowej do cystern zamawiającego. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca udzieli gwarancji odpowiedniej jakości na dostarczoną emulsję asfaltową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, wg uznania Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 12 9101 0003 2020 0009 5514 0003 Bank Spółdzielczy w Lubaczowie z dopiskiem Nr sprawy: TN.3721.5.2017.AZ b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w w/w formie powinno być wystawione na Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne, bezwarunkowe i na pierwsze żądanie zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Warunki zwrotu i utraty wadium reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach