Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ogłasza przetarg
- Adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6252313 , fax. 089 6254129
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy
ul. Kolejowa 29 29
13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6252313, fax. 089 6254129
REGON: 51075050000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa emulsji asfaltowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa emulsji asfaltowej Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje dostawę 80,0 ton emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-65 z możliwością codziennego odbioru emulsji własnym ( sprzętem ) transportem Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)w terminie do dnia 10.04.2009r.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 2 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał. Nr 1). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. d) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane należycie; ( na zał. Nr 2 ) e) akceptowany projekt umowy, f) Oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na zał nr 3 )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa emulsji asfaltowej
Dodano: 2016-03-11 - Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco, mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno, emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C-65 B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych powiatu oleckiego
Dodano: 2016-02-22 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno wraz z transportem do Rejonu w Ełku przy ulicy Kolonia 1.
Dodano: 2016-02-16 - Dostawa około 75 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno pakowanej w worki dla GDDKiA Oddział w Olsztynie, Rejonu w Szczytnie i Obwodu Drogowego w Pieckach
Dodano: 2015-07-13 - Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco, mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno, emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C-65 B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych powiatu oleckiego
Dodano: 2015-03-09 - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno na bazy Rejonu Ełk w Ełku i Orzyszu.
Dodano: 2014-05-28 - Dostawa emulsji asfaltowej
Dodano: 2014-04-16 - Dostawa materiałów do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 - dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej dla warstw ścieralnych dla kategorii ruchu KR 1 - KR2 w ilości 170 ton Zadanie nr 2 - dostawa emulsji asfaltowo - kationowej szybkorozpadowej C65 B3PU/RC w ilości 35 ton.
Dodano: 2014-02-25 - Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco, mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno, emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C-65 B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych powiatu oleckiego
Dodano: 2014-02-24 - Dostawa emulsji asfaltowej do usuwania ubytków w nawierzchniach bitumicznych
Dodano: 2014-02-04