Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43300 Bielsko - Biała, ul. Wyzwolenia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 816 43 70 , fax. 33 816 44 01
- Data zamieszczenia: 2018-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
ul. Wyzwolenia 18
43300 Bielsko - Biała, woj. śląskie
tel. 33 816 43 70, fax. 33 816 44 01
REGON: 24286529600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.4bip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elementów zużywalnych do aparatu multiFiltrate z modułem Ci-Ca firmy Fresenius Medical Care do wykonywania ciągłych technik nerko zastępczych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii- Szpitala Miejskiego im. Jana Pawłą II w Bielsku-Białej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów zużywalnych do aparatu multiFiltrate z modułem Ci – Ca firmy Fresenius Medical Care do wykonywania ciągłych technik nerkozastępczych dla potrzeb Oddziału Anestezji i Intensywnej Terapii Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej zlokalizowanego przy ul. Wyspiańskiego 21 w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 4 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie Zamawiający wymaga złożenia: koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest do przedstawienia aktualnej koncesji lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego albo ministra właściwego do spraw zdrowia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – zał. nr 1 do siwz; 2. Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy w formie pisemnej i elektronicznej (płyta CD) – zał. nr 4 do siwz; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 4 ppkt 4.2. SIWZ, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawców, którzy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale V pkt. 1 ppkt 1.3. SIWZ polegają na zdolnościach innych podmiotów. 5. Oświadczenie potwierdzające, że wszystkie oferowane wyroby będące produktami leczniczymi w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne posiadają aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu w rozumieniu Prawa farmaceutycznego (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1245); 6. Oświadczenie potwierdzające że wszystkie oferowane produkty będące wyrobami medycznymi posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu oraz spełniają wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211) i jej przepisów wykonawczych (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę elektrod ablacyjnych
Dodano: 2024-05-16 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego w 2024 roku
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Dodano: 2024-05-05 - dostawa WYROBÓW MEDYCZNYCH, JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa strzykawek jednorazowego użytku oraz przedłużaczy, przyrządów i worków do podaży leków światłoczułych dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-21 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-21 - Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz leków i znieczuleń
Dodano: 2024-04-05 - Sukcesywne dostawy materiałów medycznych, opatrunków, opatrunków p/odleżynowych, rękawic i systemu próżniowego do pobierania krwi dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
Dodano: 2024-04-04 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z.o.o. 4
Dodano: 2024-04-01 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-28