Kancelaria Sejmu RP ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 4/6/8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6942098 , fax. 022 6942098
- Data zamieszczenia: 2012-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu RP
ul. Wiejska 4/6/8 4/6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6942098, fax. 022 6942098
REGON: 00110334000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Sejmu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elementów ze szkła do kandelabrów kryształowych zlokalizowanych w Sali Kolumnowej Kancelarii Sejmu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego 75 elementów ze szkła kryształowego (po 15 szt. każdego z 5 rodzajów) do kandelabrów zlokalizowanych w Sali Kolumnowej Kancelarii Sejmu. Charakterystyka wyrobów: 1) Elementy szklane będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane ze szkła kryształowego (ołowiowego) o kształcie, barwie, strukturze i parametrach użytkowych zgodnych z elementami składowymi kandelabrów stanowiących własność Zamawiającego. 2) Wszystkie zamawiane elementy muszą mieć identyczną barwę, zaakceptowaną wcześniej przez Zamawiającego i taką samą jak użytkowane elementy. 3) Zamawiający udostępni (do zwrotu) Wykonawcy oryginały elementów kryształowych w celu realizacji zamówienia zgodnie z wzorem. 4) Przed przystąpieniem do produkcji finalnej Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie do 3 tygodni od otrzymania wzorów, próbnych wyrobów z każdego wzoru w celu akceptacji przez Zamawiającego 5) Odbiór końcowy wszystkich elementów szklanych odbędzie się na zasadzie porównania wyrobów z oryginałami. 6) Odstępstwa od wzorów będą skutkowały koniecznością ponownego wykonania elementu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392990004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni, numer sprawy GI-BAD-231-10/14
Dodano: 2014-05-09 - Dostawa elementów ze szkła do kandelabrów kryształowych zlokalizowanych w Sali Kolumnowej Kancelarii Sejmu
Dodano: 2012-09-19