Przetargi.pl
Dostawa elementów wyposażenia ruchomego: mebli oraz systemu informacji wizualnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja budynków byłego Monopolu Tytoniowego na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Oświęcimiu

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Kolbego 8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8435688, 0510177344 , fax. 033 8435601
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu
    ul. Kolbego 8 8
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8435688, 0510177344, fax. 033 8435601
    REGON: 12007355200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-oswiecim.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów wyposażenia ruchomego: mebli oraz systemu informacji wizualnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja budynków byłego Monopolu Tytoniowego na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Oświęcimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia ruchomego: mebli oraz systemu informacji wizualnej wraz z montażem do budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Oświęcimiu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391513008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek : 17 8110 0000 2001 0042 0912 0005. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu jest skuteczne , jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , gwarancji bankowej , gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 , poz. 1158 z poźn. zm.) , należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego. Potwierdzona kopia w/w dokumentu powinna być załączona do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. 6. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, a także jeżeli: - wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 , lub pełnomocnictw , chyba ze udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 14.09.2009 r. godz. 10.00. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdją się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 2. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadcznia określone w rozdziale V SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez Wykonawców oświadczeniach i dokumentach. Nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie skutować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia , właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , oświadczenie musi być podpisane przez każdy podmiot. 3) Formularz Cenowy, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5) Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 u.P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 6) Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia : - właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego : potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 7) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty musi złożyć każdy podmiot. 8) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga aby wykonawca albo wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia , posiadał środki własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30% ceny ofertowej brutto. 9) Parafowany projekt umowy. 10) Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy , jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestrowego. 11) Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jedną dostawę mebli o wartości nie mniejszej niż 170.000 zł (netto). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy. 13) Opis techniczny oferowanych mebli wraz z określeniem parametrów technicznych w postaci np. karty katalogowej ze zdjęciami. Z karty katalogowej lub opisu potwierdzonego przez producenta musi wynikać, że zaproponowany element dostawy spełnia wszystkie warunki techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego meble spełniają wymagania określone przez Zamawiającego dostarczając wraz z ofertą dokumenty zawierające opis parametry techniczne, atesty, certyfikaty, świadectwa jakościowe).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz-oswiecim.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach