Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach im. sierż. Grzegorza Załogi ogłasza przetarg
- Adres: 40052 Katowice, ul. Głowackiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 327 827 333 , fax. 327 827 333
- Data zamieszczenia: 2018-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach im. sierż. Grzegorza Załogi
ul. Głowackiego 10
40052 Katowice, woj. śląskie
tel. 327 827 333, fax. 327 827 333
REGON: 27124103800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elementów wymiennych do wstrzykiwacza kontrastu CT Expres dla SP ZOZ MSWiA w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa jw. dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach 4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Asortymentowo-Ilościowo- Wartościowe , którą stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZ. 4.3 Oznaczenie zgodnie z CPV Kod CPV : Asortyment 33.14.00.00-3 materiały medyczne 4.4 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.4.1 Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne i pochodzić z bieżącej produkcji. 4.4.2 Gwarancja – wykonawca musi zapewnić minimum 12 miesięczny okres gwarancji na zaoferowane asortyment od dnia dostawy do Zamawiającego. 4.4.3 Oferowane wyroby muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy o wyrobach medycznych. 4.4.4 Oferowane wyroby muszą być zgłoszone do Prezesa Urzędu, jeżeli obowiązek zgłoszenia wynika z obowiązujących w tym zakresie przepisów ustawy o wyrobach medycznych. 4.5 Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zasadami: 4.5.1 Dostawy realizowane sukcesywnie przez okres trwania umowy do siedziby zamawiającego na podstawie częściowy pisemnych zamówień przesyłanych faksem lub e-mailem. 4.5.2 Dostawy realizowane będą przez Wykonawcę własnym transportem na jego ryzyko i koszt. Dostawy będą dostarczane i wniesione do magazynu Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 4.5.3 Dostawy realizowane będą w terminie do …. dni roboczych od dnia przesłania pisemnego zamówienia częściowego faksem lub e-mailem, w dni robocze w godzinach od 7:30 – 15:00. 4.5.4 O konkretnym dniu i godzinie realizacji dostawy Wykonawca zawiadomi zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem minimum na jeden dzień przed planowaną dostawą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniona Specyfikacja Asortymentowo-Ilościowo-Wartościowa odpowiednio dla części zamówienia – PAKIETU, na którą składana jest oferta. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. Nr 0, poz. 211 z późn. zm.), według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wypełnione załączniki do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy pieluchomajtek dla dorosłych na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
Dodano: 2024-07-12 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Dodano: 2024-07-12 - Sukcesywne dostawy sprzętu, wyrobów medycznych oraz odzieży ochronnej na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.
Dodano: 2024-06-27 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Dodano: 2024-06-13 - Dostawę elektrod ablacyjnych
Dodano: 2024-05-16 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego w 2024 roku
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Dodano: 2024-05-05 - dostawa WYROBÓW MEDYCZNYCH, JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa strzykawek jednorazowego użytku oraz przedłużaczy, przyrządów i worków do podaży leków światłoczułych dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-21 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-21