Przetargi.pl
Dostawa elementów umundurowania III

Straż Miejska Miasta Krakowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 68 82 154 , fax. 12 68 82 292
  • Data zamieszczenia: 2015-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Krakowa
    ul. Dobrego Pasterza 116 116
    31-416 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 68 82 154, fax. 12 68 82 292
    REGON: 35000739900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów umundurowania III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, wykonanych wg wzorów określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Rozmiary dla poszczególnych części zamówienia zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy. Na Wykonawcy ciąży wykazanie, że oferowane elementy umundurowania są zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dlatego też przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w odpowiednie metki z opisem składu użytych materiałów lub do oferty powinna być dołączona oddzielna informacja Wykonawcy w tym zakresie, np. odpowiedni atest lub certyfikat. Użyta nazwa w SIWZ oznacza stylizowany wizerunek orła określony w załączniku nr 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). Wzory przysłane wraz z ofertą przetargową Wykonawcy, muszą być zgodne ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Oferty nie odpowiadające tym warunkom, zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. Obowiązujące wzory zostaną udostępnione zainteresowanym Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9:00 do 15:00 lub w formie fotografii wybranych elementów umundurowania mogą zostać przesłane drogą elektroniczną. Poniżej w podpunktach podano ilości i terminy dostawy dla określonych elementów umundurowania, przy czym skróty oznaczają: SM - uzupełnienie umundurowania funkcjonariuszy SMMK, EK - umundurowanie dla funkcjonariuszy Referatu Kontroli Odpadów finansowane ze środków GWSGO i AP - umundurowanie dla aplikantów SMMK. Część 1 - mundury - mundur tzw. polowy (komplet: kurtka + spodnie) - 31 kpl. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Kurtka wykonana z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50%. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest), w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Krój prosty, tylna część kurtki krótsza od przedniej o 2 cm, przedzielone po bokach rozcięciem na wysokość 5/7 cm. Przód zapinany na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. 5 cm, krojoną w całości z przodem, plisa zapinana na rzepy. Przy szyi stójka przedłużana z lewej strony z możliwością zapięcia jej rzepem oraz odgięciem na stójkę, również zapinanym na rzep. Wysokość stójki z tyłu i z boku 6 do 6,5 cm, a z przodu 5 do 5,5cm. Z przodu po obu stronach, na wysokości 15 do 15,5 cm od ramienia naszyte skośnie, nakładane kieszenie o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. min. 1 cm i nie więcej niż 1,5 cm. Nad lewą kieszenią na tkaninie poliestrowej, siatkowej w kolorze żółtym fluorescencyjnym - napis w kolorze srebrnym odblaskowym z literą <Ż>. Wysokość liter min. 2,5 cm. Na lewej kieszeni, centralnie (w pionie) należy wszyć rzep miękki w kolorze czarnym, o wymiarze 7,5 cm szer. x 8,5 cm wys., celem dopinania haftowanych znaków identyfikacyjnych. Z przodu po obu stronach, na wysokości 24 do 26 cm od góry przy obłożeniu (wszycie stójki) po jednej kieszeni ciętej, zapinanej na zamek błyskawiczny żyłkowy długości 16 cm. Przody bluzy (kurtki) z podwójnej tkaniny do wysokości zakrywającej wszystkie kieszenie. Zakończenie przestębnowane. Z tyłu bluzy do wysokości pasa, fałdy (o głębokości 3 cm zaszyte od góry 4 cm) umożliwiające swobodę ruchu. Na plecach na tkaninie poliestrowej siatkowej w kolorze żółtym odblaskowym - napis w kolorze srebrnym odblaskowym z literą <Ż>. Wysokość liter min. 5 cm. Pośrodku tyłu szew pionowy dopasowujący bluzę do talii. Rękawy proste dwuczęściowe, zwężające się ku dołowi, zakończone patką zapinaną na rzep, z możliwością regulacji obwodu. Rzepy mają być wszyte na całej powierzchni patki (zgodnie z jej kształtem) i na całej szerokości mankietu. W górnej części rękawa na wysokości 3 cm od góry (wszycie ramienia) naszyte skośnie kieszenie nakładane o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane patką na rzep o wysokości 6 do 6,5 cm., o ściętych rogach. Na kieszeniach naszyte emblematy Straży Miejskiej Miasta Krakowa, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Na łokciach wzmocnienia naszyte z tej samej tkaniny co bluza. Pagony na ramionach zapinane na rzep. Maksymalna długość pagonów 15 cm, szerokość przy podstawie 5 cm, zakończone ściętymi bokami, w kształcie litery V. Rzepy i zamki błyskawiczne żyłkowe w kolorze czarnym. Pod pachami od 4 do 6 otworów wentylacyjnych, wykończonych obwódką metalową w kolorze czarnym lub srebrnym. Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest). Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych. Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 6 cm wys. x 14 cm szer. Po bokach na wysokości 21-23 cm od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinana patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys. Pasek krojony w całości ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim 7 podtrzymywaczy (szlufek) z taśmy rypsowej o szer. 2 cm i wys. 6 do 7 cm oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan na przedzie po 4 zaszewki (głębokość 1 cm), rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym. Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki o szerokości 20 cm (40 cm obwód). Spodnie wzmocnione w kroku. SM - 0, EK - 0, AP - 31, termin dostawy 5.10.2015 r. - spodnie długie do munduru tzw. polowego - 26 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest). Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych. Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 6 cm wys. x 14 cm szer. Po bokach na wysokości 21-23 cm od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinana patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys. Pasek krojony w całości ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim 7 podtrzymywaczy (szlufek) z taśmy rypsowej o szer. 2 cm i wys. 6 do 7 cm oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan na przedzie po 4 zaszewki (głębokość 1 cm), rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym. Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki o szerokości 20 cm (40 cm obwód). Spodnie wzmocnione w kroku. SM - 0, EK - 0, AP - 26, termin dostawy 5.10.2015 r. Część 2 - Kurtki zimowe Kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 160 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Kurtka zimowa krótka: materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min.155g/m2, kolor ciemnogranatowy, długość do połowy bioder, na plecach dwie odszywane fałdy, umożliwiające swobodę ruchów, kurtka wyposażona w 2 podwójne nakładane przednie kieszenie wierzchnie, w dolnej części, dostępne z góry i z boku o wymiarach: dł. 21 cm i szer. 20 cm, z patką zapinaną na rzepy, z kontrafałdą na środku, kieszeń wewnętrzna na podszewce; całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na zatrzaski (3 do 4 na całej długości i 2 u dołu kurtki), dół kurtki i rękawy wykończone gumą (ściągacze), szlufki na pas główny w rozmiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości od 6 do 8 szt., uchwyty pagonów zapinane na rzepy lub guziki, o szerokości 4,5 cm przy ramieniu, na końcu o szerokości 4 cm, długość pagonów 15 cm +/-1 cm, zakończony ścięciami; na lewej piersi rzep koloru czarnego na identyfikator haftowany z numerem służbowym o wymiarach 7,5 x 8,5 cm, odpinany kołnierz futrzany, odpinana pikowana podpinka. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. SM - 108, termin dostawy 26.10.2015 r. EK - 0, AP - 52, termin dostawy 5.10.2015 r. Kurtka zimowa długa 3/4 z podpinką - 90 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Kurtka zimowa 3/4: ocieplona, materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min. 155 g/m2, kolor ciemnogranatowy, wyposażona w dole w 2 przednie kieszenie wierzchnie cięte z wypustką, jedną kieszeń wewnętrzną, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na zatrzaski (3 do 4 na całej długości i 2 u dołu kurtki), w dolnej części po bokach gumki (ściągacze), rękawy zakończone ściągaczami, pagony na rzepy lub guziki o dł. 15 cm +/- 1 cm, szerokości przy ramionach 4,5 cm, na końcu 4 cm, ścięte; na lewej piersi wszyta klapa na blachę służbową o wymiarach 5,5 x 9,5 cm, z otworem na blachę - dolna część klapy mocowana do kurtki na rzep, od wewnątrz kurtki dopinana stójka (kołnierz krótki), odpinana pikowana podpinka, szlufki na pas główny o wymiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości 2 szt. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. SM - 37, termin dostawy 26.10.2015 r. EK - 0, AP - 53, termin dostawy 5.10.2015 r. Część 3 - kurtka wiatrówka tzw. olimpijka - 7 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.30.00-5 Kurtka wiatrówka tzw. olimpijka - materiał gabardyna o gramaturze 480 g/mb (przy szer. tkaniny142 cm), kolor ciemnogranatowy, na podszewce, na plecach dwie fałdy, szerokie szlufki na pas o szerokości 5 do 5,5 cm, ściągacze gumowe po bokach, zapinanie na guziki kryte listwą, dwie kieszenie z mieszkiem zamykane klapkami, na lewej kieszeni 7,5 cm poniżej guzika metalowego przyszyty mały, czarny guzik (podtrzymujący znak identyfikacyjny), na pagonach oraz przy kieszeniach i rękawach - małe guziki metalowe koloru złotego z orłem stylizowanym. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. SM - 0, EK - 0, AP - 7, termin dostawy 5.10.2015 r. - spodnie gabardyna - 184 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 Spodnie gabardynowe: krój prosty z lampasem koloru żółtego o szerokości nie większej niż 3 mm, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na: pasek wąski (4 cm) i pas główny (5,5 - 6 cm), zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, materiał - gabardyna mundurowa o gram. 480 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor - ciemnogranatowy. SM- 87, termin dostawy 26.10.2015 r. EK - 0, AP - 97, termin dostawy 5.10.2015 r. Część 4 - koszule - koszula w kolorze błękitnym z długim rękawem tzw. służbowa - 24 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie zapinana po lewej stronie. Guziki w kolorze koszuli - perłowe. SM- 0, EK - 0, AP - 24, termin dostawy 5.10.2015 r. - koszula w kolorze białym z długim rękawem tzw. służbowa - 22 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie zapinana po lewej stronie. Guziki w kolorze koszuli - perłowe. SM - 0, EK - 0, AP - 22, termin dostawy 5.10.2015 r. - koszula w kolorze białym z krótkim rękawem tzw. letnia - 22 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem (fałdą) i klapką zapinaną na guzik, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony zapinane na guzik koszulowy. Powyżej lewej kieszeni należy wszyć klapkę o wym. 4 (szer.) x 8,5 cm (dł.) służącą do umocowania znaku identyfikacyjnego, na wysokości 1/3 od górnej krawędzi należy wykonać otwór obszyty nitką w kolorze koszuli. Klapka umieszczona na wys. 1,5 cm nad patką kieszeni, zapinana w dolnej części na rzep. Guziki w kolorze koszuli - perłowe. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. SM - 0, EK - 0, AP - 22, termin dostawy 5.10.2015 r. Część 5 - czapki czapka typu - 54 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka zimowa typu wykonana z polaru w kolorze ciemnogranatowym z dwóch warstw: zewnętrzna o gramaturze 240 g/m2 +/- 10 %, wewnętrzna o gramaturze 120 g/m2 +/- 10 %, z wykończeniem czapki z dzianiny w tym samym kolorze. Wyposażona w chowany ocieplacz na kark i uszy o szerokości 7 cm, który może być wysunięty lub schowany do wewnątrz; z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą i z napisem na wstędze w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.). SM - 0, EK - 0, AP - 54, termin dostawy 5.10.2015 r. czapka zimowa - 57 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka zimowa z daszkiem w kolorze ciemnogranatowym z orłem metalowym stylizowanym koloru żółtego, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, wykonana z nylonu, ocieplona pikowaną ociepliną, nauszniki z futerkiem koloru czarnego wiązane na szczycie czapki. SM - 0, EK - 0, AP - 57, termin dostawy 5.10.2015 r. czapka służbowa - 22 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka służbowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym z materiału gabardyna, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, orzeł stylizowany (metalowy) ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym z literą <Ż>, daszek lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z orłem stylizowanym w kolorze żółtym. SM - 0, EK - 0, AP - 22, termin dostawy 5.10.2015 r. Część 6 - paski Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.50.00-4 - pas główny skórzany w kolorze czarnym - 22 szt. Pas główny wykonany ze skóry bydlęcej licowej przebarwionej na wskroś, koloru czarnego, z zamkniętą mizdrą, o grubości 3,0 - 3,5 mm. Na pasie ozdobne wyszycie (oficerskie), wyszycie podszyte dwoiną bydlęcą welurową, całość szyta nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość pasa 45 mm. Brzegi zamalowane farbą, błyszczącą, wykończeniową. Klamra oraz okucia (wszelkie elementy metalowe) pasa koloru srebrnego. SM - 0, EK - 0, AP - 22, termin dostawy 5.10.2015 r. - pasek wąski - 22 szt. Pasek do spodni wykonany ze skóry bydlęcej licowej, przebarwionej na wskroś, koloru czarnego, z zamkniętą mizdrą, o grubości 2,5 - 3,0 mm. Pasek obszyty nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość paska 30 mm. Brzegi paska zamalowane farbą, błyszczącą, wykończeniową. Sprzączka i inne elementy metalowe paska w kolorze srebrnym. SM - 0, EK - 0, AP - 22, termin dostawy 5.10.2015 r. Część 7 - obuwie - kozaki zimowe - 127 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Wierzch: cholewka wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym, gładkiej, wodoodpornej, odpornej na pękanie przy zginaniu, na zadrapania i zarysowania o gr. 1,8 - 2,0 mm; podszewka na obłożyny: tkanina ocieplana z membraną, oddychającą trójwarstwową tkaniną lub kożuch krótki włos lub filc; międzypodszewka typu molino (bawełniana); podeszwa przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne i na ścieranie, spody gumowe wykonane metodą wtrysku, klejony system montażu, koloru czarnego; podsuwka wykonana ze styrogumu gr. 5 - 7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru czarnego; kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU grubości 20 mm; system szybkiego sznurowania (wiązany), co najmniej 8 oczek lub haków/punktów mocowania na każdej ze stron; sznurowadła okrągłe, plecione kolor czarny o średnicy min. 5 mm, o długości od 1,4 do 1,6 m. SM - 74, termin dostawy 26.10.2015 r. EK - 0, AP - 53, termin dostawy 5.10.2015 r. - kozaki zimowe wyjściowe męskie - 5 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Trzewiki całoskórzane ocieplane tkaniną typu , wykonane z naturalnych skór licowych w kolorze czarnym, model sznurowany, nie więcej niż 5 dziurek na sznurówki, wykończonych metalowym wzmocnieniem. Lekka podeszwa wykonana z TR, antypoślizgowa. SM - 5, termin dostawy 26.10.2015 r. EK - 0, AP - 0. - półbuty męskie - 22 pary Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5 Półbuty męskie skórzane koloru czarnego, z podszewką (wyściółką) skórzaną, spód TR (termo kauczuk) klejony, cholewka gładka, bez przeszyć, sznurowane na minimum cztery metalowe oczka, sznurówki w kolorze czarnym. SM - 0, EK - 0, AP - 22, termin dostawy 5.10.2015 r. Część 8 - buty specjalne, całoroczne - 50 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.52.00-7 Cholewka wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym, gładkiej, wodoodpornej, odpornej na pękanie przy zginaniu, na zadrapania i zarysowania, dopuszczane w połączeniu z materiałem kordura lub równoważnym. Język: kombinacja materiału tekstylnego z materiałem wierzchnim (skóra), język miechowy, wstawiany w sposób uniemożliwiający przedostawanie się wody do buta do wysokości kostki. Podszewka: wielowarstwowa, odporna na przecieranie i pochłaniająca pot. Kołnierz i język: wypełnienie pianką poliuretanową, min. grubość 10 mm. Zapiętek odpowiednio usztywniony chroniący piętę. Wymienna wkładka całościowa o właściwościach antybakteryjnych, przeciwpotnych i przeciwgrzybicznych, z możliwością wielokrotnego prania w temp. 30 st. C. Szwy elastyczne, odporne na przetarcie, poliestrowe nici koloru czarnego. System szybkiego sznurowania wiązany, co najmniej 8 oczek/punktów mocowania - po obu stronach. Sznurowadła okrągłe, plecione w kolorze czarnym o średnicy min. 5 mm. Podeszwa: przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne i na ścieranie, olejoodporna. Spody gumowe, klejony system montażu. SM - 0, EK - 0, AP - 50, termin dostawy 5.10.2015 r. Część 9 - golf ciemnogranatowy - 104 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5 Golf w kolorze ciemnogranatowym, materiał - 100% bawełna, gramatura 180 g/m2, dół i rękawy wykończone ściągaczami z domieszką lycry . SM - 0, EK - 0, AP - 104, termin dostawy 5.10.2015 r. Część 10 - szalik zimowy ciemnogranatowy - 150 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3 Szalik zimowy w kolorze ciemnogranatowym o wymiarach 100-110 cm x 26-30 cm, skład: 70% akryl, 30% wełna SM - 97, termin dostawy 26.10.2015 r. EK - 0, AP - 53, termin dostawy 5.10.2015 r. Część 11 - rękawiczki skórzane - 110 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7 Rękawice skórzane męskie i damskie 5-palcowe, zimowe wykonane ze skóry rękawiczniczej w kolorze czarnym, ocieplane wkładem z anilany, maszynowo szyte, w nadgarstku wszyta gumka. SM - 0, EK - 0, AP - 110, termin dostawy 5.10.2015 r. Część 12 - skarpety zimowe - 726 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 Skarpety męskie frotte w kolorze: ciemnogranatowym, materiał: bawełna 80% + poliamid 20% ze ściągaczem i płaskim szwem. SM - 0, EK - 32, termin dostawy 5.10.2015 r. AP - 694, termin dostawy 5.10.2015 r. Część 13 - polar - 53 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5 Polar w kolorze ciemnogranatowym, wykonany z materiału poliester (100 %), o gramaturze od 270 do 300 g/m2, taliowany, zapinany na zamek błyskawiczny YKK lub równoważny, tj. plastikowy, z osłoną suwaka w górnej części (suwak zamka po zamknięciu chowa się w specjalnej kieszonce, zapobiegając zadrapaniu szyi i twarzy), 2 kieszenie dolne zapinane na zamki umieszczone pionowo, symetrycznie; ściągacze na rękawach, na dole polaru ściągacz z gumosznurkiem z regulowanym stoperem, wzmocnienia w kolorze czarnym na rękawach od ściągacza gumowego do połowy ramienia od strony zewnętrznej i na ramionach, SM - 0, EK - 0, AP - 53, termin dostawy 5.10.2015 r. Część 14 - emblemat Straż Miejska - 3000 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Emblemat miasta Krakowa w kształcie wydłużonego owalu o wymiarach 9,5 cm x 11,5 cm, wykonany techniką haftu komputerowego, tło ciemnogranatowe, obszycie koloru żółtego, według wzoru używanego przez Straż Miejską Miasta Krakowa, który będzie przekazany wybranemu Wykonawcy. SM - 2000, termin dostawy 26.10.2015 r. EK - 0, AP - 1000, termin dostawy 5.10.2015 r. - znak identyfikacyjny, haftowany (blacha) - 100 kpl. (kpl - 2 znaki haftowane i 2 podkłady z rzepem) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Znak identyfikacyjny, haftowany, mocowany na rzepie z indywidualnym numerem i nazwą miejscowości . Wymiar patki 7,5 cm x 8,5 cm w kolorze ciemnogranatowym. Znak identyfikacyjny w kształcie owalu o wymiarach 7 cm x 6 cm, z wizerunkiem stylizowanym orła i szarfą koloru żółtego z napisem , wykonany nicią metalizowaną w kolorze złotym o wzmożonym reżimie użytkowym, tj. umożliwiającym pranie i konserwację w temp. do 90 st. C. Numer indywidualny, nazwa miejscowości w kolorze czarnym na białym tle. SM - 0, EK - 0, AP - 100, termin dostawy 5.10.2015 r. Część 15 - oznakowanie kamizelek taktycznych - 350 kpl. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Napis STRAŻ MIEJSKA - z przodu: minimalna wysokość liter 25 mm, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle, wymiary 15 x 8 cm, <ż> napisane z kropką, mocowany na rzepie, dolne narożniki zaokrąglone, napis zabezpieczony folią przed ścieraniem. Napis STRAŻ MIEJSKA - z tyłu: minimalna wysokość liter 50 mm, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle, wymiary 26 x 14 cm, <ż> napisane z kropką, mocowany na rzepie, napis zabezpieczony folią przed ścieraniem. SM - 350, termin dostawy 26.10.2015 r. EK - 0, AP - 0. Część 16 - tarcza-znak do zatrzymywania pojazdów - 100 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 39.29.30.00-2, 34.99.22.00-9 Tarcza do zatrzymywania pojazdów składa się z pierścienia barwy białej i koła barwy czerwonej posiadających wspólny środek. Tarcza posiada także uchwyt. Średnica zewnętrzna tarczy nie może być mniejsza niż 140 mm, a średnica koła o barwie czerwonej powinna wynosić od 50 % do 60 % średnicy tarczy. Pola barwy białej i czerwonej powinny być wykonane z folii odblaskowej typu 2 lub folii pryzmatycznej albo jako światło odblaskowe. Mogą być też wykonane jako elementy świecące o równomiernym natężeniu światła na powierzchni tarczy. Tarcza powinna być wykonana z materiałów niełamliwych. Uchwyt powinien posiadać dodatkowo element ograniczający możliwość wypadnięcia tarczy z ręki. Barwy pierścienia i koła wewnętrznego powinny odpowiadać wymaganiom jak dla znaków drogowych pionowych. Tarcza musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003 r. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) SM - 0, EK - 0, AP - 100, termin dostawy 5.10.2015 r. Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby będące przedmiotem zamówienia na okres minimum 12 miesięcy. Wybrani w części 1, 2, 3 i 13 Wykonawcy, będą zobowiązani do dokonania pomiarów indywidualnych w siedzibie Zamawiającego w uzgodnionym terminie. Elementy umundurowania, do których należy przyszyć emblematy, mają zostać dostarczone przez Wykonawcę w stanie gotowym do użytku. Emblematy do przyszycia dostarczy Zamawiający. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów oraz ich wysyłki przez Zamawiającego, do Wykonawcy, który zostanie wybrany w trybie przetargu. Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania. (Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp). Do części 1, 2, 3 i 13 należy dołączyć próbki materiału z atestem (świadectwem jakości) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu tkaniny). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednak będą brane pod uwagę jedynie takie oferty, w których Wykonawca zaproponuje realizację zamówienia dla całej części, tj. dla wszystkich pozycji w tej części. Oferty nie spełniające tego wymogu zostaną odrzucone, jako niezgodne z SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 358120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w kwocie: - dla części 1 zamówienia 430,00 zł (czterysta trzydzieści złotych 00/100); - dla części 2 zamówienia 1040,00 zł (jeden tysiąc czterdzieści złotych 00/100); - dla części 3 zamówienia 560,00 zł (pięćset sześćdziesiąt złotych 00/100); - dla części 4 zamówienia 90,00 zł (dziewięćdziesiąt złotych 00/100); - dla części 5 zamówienia 180,00 zł (sto osiemdziesiąt złotych 00/100); - dla części 6 zamówienia 40,00 zł (czterdzieści złotych 00/100); - dla części 7 zamówienia 600,00 zł (sześćset złotych 00/100); - dla części 8 zamówienia 240,00 zł (dwieście czterdzieści złotych 00/100); - dla części 9 zamówienia 80,00 zł (osiemdziesiąt złotych 00/100); - dla części 10 zamówienia 50,00 zł (pięćdziesiąt złotych 00/100); - dla części 11 zamówienia 160,00 zł (sto sześćdziesiąt złotych 00/100); - dla części 12 zamówienia 50,00 zł (pięćdziesiąt złotych 00/100); - dla części 13 zamówienia 120,00 zł (sto dwadzieścia złotych 00/100); - dla części 14 zamówienia 420,00 zł (czterysta dwadzieścia złotych 00/100); - dla części 15 zamówienia 200,00 zł (dwieście złotych 00/100); - dla części 16 zamówienia 90,00 zł (dziewięćdziesiąt złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić: - przelewem na rachunek Zamawiającego: 03 1240 4722 1111 0010 3082 8712 prowadzony w Banku Pekao S. A., - przed upływem terminu składania ofert (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego), - w tytule przelewu należy podać numer postępowania i numer części, której dotyczy, - wadium może być wpłacone wyłącznie w złotych (PLN). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez PARP, należy wnieść poprzez złożenie oryginału odpowiednich dokumentów w kasie Straży Miejskiej Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, II piętro. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem oraz pokwitowanie złożenia oryginału w kasie Straży Miejskiej Miasta Krakowa należy dołączyć do oferty. Oryginał dokumentów można załączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania Wykonawcy ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z przepisami ustawy Pzp lub zatrzyma je w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy, wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach