Przetargi.pl
Dostawa elementów umundurowania II

Straż Miejska Miasta Krakowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4137703, 4133734 , fax. 012 4138829
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Krakowa
    ul. Dobrego Pasterza 116 116
    31-416 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4137703, 4133734, fax. 012 4138829
    REGON: 35000739900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów umundurowania II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania wykonanych wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28.07.1998 r. w sprawie umundurowania strażników gminnych i miejskich (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Część 1 - kurtka olimpijka - 11 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-8 Kurtka olimpijka - materiał gabardyna o gramaturze 480 gr/m2, kolor ciemny granat, na podszewce, na ple-cach dwie fałdy, szerokie szlufki na pas, ściągacze gumowe po bokach, zapinanie na guziki kryte listwą, dwie kieszenie zamykane klapkami, na pagonach, przy kieszeniach i rękawach - małe guziki metalowe koloru zło-tego z wizerunkiem orła. Termin dostawy: do 29 września 2009 r. - spodnie gabardynowe - 146 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 Spodnie gabardynowe: krój prosty z lampasem koloru żółtego, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na pasek i pas głów-ny, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, zamek błyskawiczny, materiał - gabardyna mundurowa 480 gr/m2, kolor - ciemny granat. Termin dostawy: I tura - 56 szt. do 29 września 2009 r. II tura - 90 szt. do 26 października 2009 r. Część 2 - kurtka zimowa krótka - 92 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-8 Kurtka zimowa krótka: materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura 155gr/m2, kolor ciemny granat, długość do połowy bioder, wyposażona: w 2 nakładane kieszenie wierzchnie dostępne z gó-ry i z boku, w tym jedna na podszewce, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, dół kurtki i rę-kawy wykończone gumą (ściągacze), szlufki na pas główny, pagony na rzepy lub guziki, klapę na blachę służbową, odpinany kołnierz futrzany, odpinaną pikowaną podpinkę. Termin dostawy: I tura - 29 szt. do 29 września 2009 r. II tura - 63 szt. do 26 października 2009 r. Część 3 - kurtka zimowa ? - 64 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-8 Kurtka zimowa 3/4: ocieplona, materiał - ortalion lub inna tkanina powlekana apreturą wodoodporną, ko-lor ciemny granat, wyposażona: w 2 kieszenie wierzchnie, jedną wewnętrzną, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, w dolnej części po bokach gumki, ściągacz na rękawach, pagony na rzepy lub gu-ziki, klapa na blachę służbową, od wewnątrz kurtki dopinana stójka (kołnierz krótki). Termin dostawy: I tura - 12 szt. do 29 września 2009 r. II tura - 52 szt. do 26 października 2009 r. Część 4- odzież treningowa (dres) /z nadrukiem SM/- 88 kpl Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.41.21.00-1 Dres - materiał 100% bawełna, gramatura 320 g/m2, kolor ciemny granat, bluza na zamek z napisem na plecach w kolorze żółtym (Straż Miejska Kraków), spodnie z zewnętrznym rozcięciem ( 8,5 cm) na dole nogawek. Termin dostawy: I tura - 28 szt. do 29 września 2009 r. II tura - 60 szt. do 26 października 2009 r. Część 5 - sweter służbowy - 56 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.53.00-8 Sweter służbowy typ (SM) w serek, kolor - ciemny granat, skład: 40% wełna, 55% akryl, 5% lycry, obszycia z elanobawełny w kolorze swetra, wzmocnienia na ramionach i rękawach, na lewej piersi kieszeń z patką zapinana na rzep, pagony na rzep, rękaw zakończony odwijanym mankietem, dół swetra wykończony podwójnym ściągaczem. Termin dostawy: I tura - 29 szt. do 29 września 2009 r. II tura - 27 szt. do 26 października 2009 r. Część 6 - skarpety zimowe męskie - 820 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 Skarpety męskie frotte w kolorze: ciemny granat, materiał: bawełna 80% + poliamid 20% ze ściągaczem i płaskim szwem. Termin dostawy: do 26 października 2009 r. Część 7 - czapka zimowa - 56 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka zimowa z daszkiem w kolorze ciemny granat bez orła i otoku, wykonana z nylonu, ocieplona pikowaną ociepliną, nauszniki z futerkiem koloru czarnego wiązane na szczycie czapki. Termin dostawy: do 26 października 2009 r. Część 8 - kalesony - 380 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.20.00-9 Kalesony ocieplone - materiał 100% bawełna z kutnerkiem, gram. 200 gr/m2, kolor jasnopopielaty / melanż/. Termin dostawy: do 26 października 2009 r. Część 9 - podkoszulek zimowy - 392 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.84.00-5 Podkoszulek zimowy- materiał 100% bawełna z kutnerkiem, gram. 200 gr/m2 kolor jasnopopielaty (melanż). Termin dostawy: 26 października 2009 r. Część 10 - szalik zimowy - 63 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3 Szalik zimowy koloru ciemny granat o wymiarach 100-110 cm x 26-30 cm o składzie: 70% akryl, 30% wełna. Termin dostawy: do 26 października 2009 r. Część 11 - buty zimowe męskie ( za kostkę) - 65 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Wierzch: cholewka typu derbowego wykonana ze skór bydlęcych gładkich gr. 1,4 - 1,6; podszewka na obłoży- ny: tkanina ocieplana typu kożuch krótki włos; międzypodszewka typu molino; podeszwa typu LUGA koloru czarnego; podsuwka wykonana ze styrogumu gr. 5 - 7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru czarnego; kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU gr. 20 mm; system sznurowania: 4 uchwyty 210 + 3 uchwyty rurowe + 1 oczko (zakończenie); sznurowadła bawełniane kolor czarny dł. 1,4 - 1,6 m. Termin dostawy: do 26 października 2009 r. Część 12 - buty zimowe damskie ( za kostkę) - 13 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Wierzch: cholewka typu derbowego wykonana ze skór bydlęcych gładkich gr. 1,4 - 1,6; podszewka na obłożyny: tkanina ocieplana typu kożuch krótki włos; międzypodszewka typu molino; podeszwa typu LUGA koloru czarnego; podsuwka wykonana ze styrogumu gr. 5 - 7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru czarnego; kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU gr. 20 mm; system sznurowania: 4 uchwyty 210 + 3 uchwyty rurowe + 1 oczko (zakończenie); sznurowadła bawełniane kolor czarny dł. 1,4 - 1,6 m. Termin dostawy: do 26 października 2009 r. Część 13 - rękawice skórzane męskie - 83 pary Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7 Rękawice skórzane męskie(wzór mundurowy) 5 -palcowe, zimowe wykonane ze skóry rękawicznej w kolorze czarnym, ocieplane wkładem z anilany, maszynowo szyte, w nadgarstku wszyta gumka. Termin dostawy: do 26 października 2009 r. Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby objęte przedmiotem zamówienia na okres min. 24 miesięcy. Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania. (Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 182232008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie obowiązuje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy określonych w SIWZ zostanie dokonana wg. formuły : spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1. Wypełniony Formularz Oferty, 2. Specyfikacja techniczno-cenowa, 3. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dział. gospod.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=728
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach