Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej ogłasza przetarg
- Adres: 61-760 Poznań, ul. Szewska 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8567706 , fax. 061 8525731
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej
ul. Szewska 1 1
61-760 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8567706, fax. 061 8525731
REGON: 00007924300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elementów umundurowania dla pracowników służby liniowej RZGW w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę elemetów umundurowania dla 36 pracowników. Dostawa obejmuje m.in.: - marynarkę z guzikami i dystynkcjami, - spodnie lub spódnicę zimowe i letnie, - koszulę, - kurtkę nieprzemakalną z emblematem i dystynkcjami, - bluzę letnią z guzikami emblematem i dystynkcjami, - obuwie zimowe i letnie, - czapkę z emblematem, - krawat, pasek do spodni, szalik, rękawiczki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: 1) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Pod pojęciem: -odpowiadające swoim rodzajem- należy rozumieć dostawy umundurowania lub elementów umundurowania np. dla regionalnych zarządów gospodarki wodnej, służb celnych, straży miejskiej itp. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera punkt poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty następujące dokumenty: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ÷ 3 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, c) wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605), uwzględniającym zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155 ), zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 ww. Rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. e) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Oświadczenia i dokumenty wskazane w punktach 2 lit. b), 2 lit. d) powinny być złożone przez każdy podmiot. 4. Oświadczenia i dokumenty wskazane w punktach 2 lit. a), 2 lit. c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają łącznie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość i estetyka wykonania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa sortów mundurowych dla strażników Straży Miejskiej Miasta Poznania
Dodano: 2016-02-25 - Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego
Dodano: 2015-06-19 - dostawa sortów mundurowych dla strażników Straży Miejskiej Miasta Poznania
Dodano: 2015-04-10 - Zakup umundurowania letniego i zimowego dla członków zespołów ratownictwa medycznego SPZOZ w Krotoszynie.
Dodano: 2014-06-13 - Dostawa sortów mundurowych dla Straży Miejskiej Miasta Poznania
Dodano: 2014-04-03 - Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Rejonu Dróg Wojewódzkich w Szamotułach
Dodano: 2014-03-13 - Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla RDW Czarnków
Dodano: 2014-02-17 - Dostawa odzieży branżowej dla pracowników służby liniowej RZGW w Poznaniu
Dodano: 2013-10-21 - Dostawa sortów mundurowych leśnika
Dodano: 2013-04-19 - DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA
Dodano: 2013-04-10