Przetargi.pl
Dostawa elementów umundurowania

Straż Miejska Miasta Krakowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 68 82 154 , fax. 12 68 82 292
  • Data zamieszczenia: 2020-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Krakowa
    ul. Dobrego Pasterza 116
    31-416 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 68 82 154, fax. 12 68 82 292
    REGON: 35000739900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/ST

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów umundurowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie jest podzielone na części, opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku dla każdej części. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, wykonanych wg wzorów określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Rozmiary dla poszczególnych części zamówienia zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy. Na Wykonawcy ciąży wykazanie, że oferowane elementy umundurowania są zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dlatego też przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w odpowiednie metki z opisem składu użytych materiałów lub do oferty powinna być dołączona oddzielna informacja Wykonawcy w tym zakresie, np. odpowiedni atest lub certyfikat. Użyta nazwa „orzeł stylizowany” w SIWZ oznacza stylizowany wizerunek orła określony w załączniku nr 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). Wzory złożone wraz z ofertą przetargową Wykonawcy, muszą być zgodne ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Oferty nie odpowiadające tym warunkom, zostaną odrzucone, jako niezgodne z SIWZ. Obowiązujące wzory zostaną udostępnione zainteresowanym Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9:00 do 14:00 lub w formie fotografii wybranych elementów umundurowania mogą zostać przesłane drogą elektroniczną. Poniżej w podpunktach podano ilości i terminy dostawy dla określonych elementów umundurowania, przy czym skróty oznaczają: SM - uzupełnienie umundurowania funkcjonariuszy SMMK, EK – umundurowanie dla funkcjonariuszy Referatu Kontroli Odpadów finansowane ze środków GWSGO ZASTRZEŻENIE Zamawiającego do części 28: Zamawiający preferuje wzór zgodny z opisem w SIWZ i za to przydziela dodatkowe 10 pkt., natomiast Zamawiający również dopuszcza oferty z innymi kamizelkami taktycznymi oferowanymi na rynku; w takiej sytuacji Wykonawcy nie otrzymają punktów z tytułu zgodności z opisem SIWZ. Szczegóły w Kryterium oceny ofert. Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby będące przedmiotem zamówienia na okres minimum 12 miesięcy. Wybrani w części 1, 2, 3, 4, 5 i 9 Wykonawcy, będą zobowiązani do dokonania pomiarów indywidualnych w siedzibie Zamawiającego, w uzgodnionym terminie, na własny koszt z zastrzeżeniem braku przeciwwskazań epidemiologicznych do kontaktów bezpośrednich. Elementy umundurowania, do których należy przyszyć emblematy, mają zostać dostarczone przez Wykonawcę w stanie gotowym do użytku. Emblematy do przyszycia dostarczy Zamawiający. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów oraz ich wysyłki przez Zamawiającego, do Wykonawcy, który zostanie wybrany w trybie przetargu. Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania (do części 6 wystarczy po jednej koszuli danego rodzaju z zapięciem męskim, podobnie do innych części, w których występują rodzaje męskie i damskie wystarczy wzór męski). Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp. Do części 1, 2, 3, 4, 9 należy dołączyć próbki materiału o wymiarach min. 15 cm x 15 cm, z atestem (świadectwem jakości) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu tkaniny). Do części 1, 9 należy dołączyć próbki taśmy samoszczepnej (rzepów) o wymiarach min. 15 mm x 10 cm, z atestem (świadectwem jakości, certyfikatem) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu – wykonania i parametrów taśmy). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednak będą brane pod uwagę jedynie takie oferty, w których Wykonawca zaproponuje realizację zamówienia dla całej części, tj. dla wszystkich pozycji w tej części. Oferty nie spełniające tego wymogu zostaną odrzucone, w danej części, jako niezgodne z SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, ponieważ realizacja zamówienia nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz.1040 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35812000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do każdej części, dla której składana jest oferta należy załączyć wzory oferowanych elementów umundurowania, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Wybrani w części 1, 2, 3, 4 i 5 Wykonawcy, będą zobowiązani do dokonania pomiarów indywidualnych w siedzibie Zamawiającego, w uzgodnionym terminie, na własny koszt z zastrzeżeniem braku przeciwwskazań epidemiologicznych do kontaktów bezpośrednich lub uzgodnią inny sposób z Zamawiającym dokonania pomiarów. Zastrzeżenie: dodatkowo Wykonawcy zobowiązani są do przesłania wraz ofertą szczegółowych opisów rozmiarówek. Elementy umundurowania, do których należy przyszyć emblematy, mają zostać dostarczone przez Wykonawcę w stanie gotowym do użytku. Emblematy do przyszycia dostarczy Zamawiający. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów oraz ich wysyłki przez Zamawiającego, do Wykonawcy, który zostanie wybrany w trybie przetargu. Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania (do części 6 wystarczy po jednej koszuli danego rodzaju z zapięciem męskim, podobnie do innych części, w których występują rodzaje męskie i damskie wystarczy wzór męski). Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp. Do części 1, 2, 3, 4, 5 i 9 należy dołączyć próbki materiału o wymiarach min. 15 cm x 15 cm, z atestem (świadectwem jakości) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu tkaniny). Do części 1, 9 należy dołączyć próbki taśmy samoszczepnej (rzepów) o wymiarach min. 15 mm x 10 cm, z atestem (świadectwem jakości, certyfikatem) lub innymi dokumentami z ich opisem (opisem składu – wykonania i parametrów taśmy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach