Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7180700 lub 01 , fax. 22 7180350
- Data zamieszczenia: 2014-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
ul. Andrzeja Sołtana 7 7
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 7180700 lub 01, fax. 22 7180350
REGON: 00102404300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elementów styropianowych do wypełnienia opakowań transportowych dla NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM przez okres 3 lat - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów styropianowych do wypełnienia opakowań transportowych dla NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM przez okres 3 lat. Szczegółowy opis techniczny oraz wykaz elementów (w ilości 12 pozycji) będących przedmiotem zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ - Specyfikacja techniczna elementów styropianowych. Materiał użyty do wykonania przedmiotu zamówienia (styropian) musi posiadać świadectwo dopuszczenia do obrotu, które Dostawca będzie załączał do każdej dostawy. Koszty dostawy elementów styropianowych do siedziby Zamawiającego ponosi Dostawca i należy je uwzględnić w cenie oferty. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Dostawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: Dostawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wymagania stawiane Dostawcy: 1 Dostawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami technicznymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ bez względu na to, czy prace będą wykonywane własnymi siłami czy przez podwykonawców. 2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3 Wymagane jest sporządzenie przez Dostawcę i zamieszczenie w formularzu ofertowym wykazu osób do kontaktów, ich numerów telefonów, numerów faksów oraz dokonanie innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Dostawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagania organizacyjne: 1 Szczegółowe ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, w szczególności terminy i ilości kolejnych dostaw, uzgadniane będą przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego z przedstawicielem Dostawcy wskazanym w wykazie osób do kontaktów jako osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia. 2 Dostawa każdej partii przedmiotu zamówienia będzie uznana przez Zamawiającego jako prawidłowo zrealizowana po jej dostarczeniu na koszt Dostawcy do siedziby Zamawiającego wraz ze świadectwem dopuszczenia do obrotu styropianu użytego do ich produkcji i sporządzeniu na tę okoliczność protokołu zdawczo odbiorczego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Dostawcy. 3 Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane po zrealizowaniu wszystkich dostawy przedmiotu zamówienia w terminie 36 miesięcy od daty podpisania umowy (dostarczeniu na koszt Dostawcy do siedziby Zamawiającego wraz ze świadectwem dopuszczenia do obrotu styropianu użytego do ich produkcji) i sporządzeniu na tę okoliczność ostatniego protokołu zdawczo odbiorczego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Dostawcy,. 4 Płatność na rzecz Dostawcy z tytułu wykonania zamówienia będzie realizowana częściowo, po każdej prawidłowo zrealizowanej na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. 5 Termin płatności z tytułu realizacji każdej dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 6 W przypadku, gdy któryś z dostarczonych elementów nie będzie spełniał wymogów Zamawiającego określonych w SIWZ i załącznikach, co zostanie potwierdzone podczas kontroli i zapisane w stosownym protokole, zostanie on uznany za wadliwy i będzie zwrócony do Dostawcy na jego koszt. W miejsce elementów zwróconych Dostawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt elementy nowe, wolne od wad, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wymagania dot. gwarancji 1. Dostawca udziela gwarancji na okres 6 miesięcy od daty protokołu zdawczo odbiorczego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Dostawcy. 2. W trakcie trwania gwarancji wszelkie usterki i wady będą usuwane przez Dostawcę na jego koszt. Termin wykonania zamówienia Sukcesywnie w ciągu 36 miesięcy od daty podpisania umowy. Terminy i ilości dostarczanych elementów muszą być wcześniej uzgadniane z Zamawiającym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 195200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w niniejszym postepowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polatom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i montaż kasetonów informacyjnych zlokalizowanych w przejściach podziemnych na terenie m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - dostawa worków na odpady
Dodano: 2016-07-18 - Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, numer sprawy DAZ-2401_11_16
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa torebek do homogenizatora dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa płytek Petriego 90 mm dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa pipet Pasteura i miarowych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa worków na odpady
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa pojemników do utylizacji dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa i montaż band wraz z szybami ochronnymi dla sztucznego lodowiska w hali Torwar II w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6a
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa mikropłytek dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
Dodano: 2016-05-05