Przetargi.pl
Dostawa elementów oznakowania pionowego jezdni

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów oznakowania pionowego jezdni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż wraz z transportem) elementów drogowego oznakowania pionowego jezdni: znaków drogowych pionowych oraz konstrukcji wsporczych wraz z elementami montażowymi dla tych znaków i tablic. Postępowanie zostało podzielone na części zgodnie z art 36 aa, ust 1 uPzp: CZĘŚĆ I Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) ZNAKÓW I TABLIC DROGOWYCH do pionowego oznakowania jezdni Generacja odblaskowości, w której mają być wykonane znaki: folia II generacji na tarczach z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo. Wskaźniki ilościowe i wielkość znaków i tablic oraz ich asortyment, zostały podane w formularzu cen jednostkowych–Załącznik nr 2/I/ZP20/2020. Znaki i tablice drogowe należy wykonać zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Infrastruktury z dnia 9 września 2019 roku w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 z późn. zm). CZĘŚĆ II Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) KONSTRUKCJI WSPORCZYCH WRAZ Z ELEMENTAMI MONTAŻOWYMI, do znaków i tablic drogowych do pionowego oznakowania jezdni. Konstrukcje wsporcze - słupki powinny być wykonane z kształtowników stalowych o profilu zamkniętym Ø 60 mm- ocynkowanych ogniowo. Długość słupków do znaków zostały podane w formularzu cen jednostkowych–Załącznik nr 2/II/ZP20/2020. Powierzchnia zewnętrzna i wewnętrzna słupków nie powinna wykazywać wad w postaci łusek, pęknięć i naderwań. Dopuszczalne są nieznaczne nierówności, pojedyncze rysy wynikające z procesu wytwarzania. Końce słupków powinny być obcięte równo i prostopadle do ich osi i zaślepione zaślepką z tworzywa sztucznego, zabezpieczającą przed dostaniem się wody do środka. Podczas rozładunku na terenie jednostki Zamawiającego kontroli będzie podlegać także powierzchnia słupków pod względem obecności korozji. Kształtowniki oraz słupki okrągłe powinny być zaopatrzone w niezbędne elementy montażowe umożliwiające zamontowanie na nich tarcz znaków i tablic drogowych. Wymagania i informacje wspólne dla części I II: Zestawienie elementów stanowiących przedmiot zamówienia podane jest w odpowiednich załącznikach stanowiących integralną część SIWZ i wskazanych wyżej, przy czym podane w nich wskaźniki ilościowe oparte są na prognozie Zamawiającego, opartej na analizie wykonach tożsamych dostaw w ostatnich latach i nie stanowią wartości ostatecznych, wobec których Wykonawca będzie mógł wnieść jakiekolwiek roszczenia. Opisaną w niniejszej SIWZ każdą część należy traktować jako osobne zamówienie publiczne, na które po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, zostanie zawarta odrębna umowa. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na obie części postępowania. Warunkiem złożenia oferty jest możliwość realizacji wszystkich elementów wyszczególnionych we wskazanych wyżej załącznikach, odpowiednio dla części postępowania, na którą Wykonawca zamierza złożyć ofertę. Brak jakiegokolwiek elementu z danej części, spowoduje odrzucenie oferty dla danej części. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna określa wymagania dla przedmiotu zamówienia, dla obu jego części i jest załączona do SIWZ (Załącznik nr 6/ZP 20/2020);obowiązuje na każdym etapie niniejszego postępowania. 1) Wykonawca zobowiąże się dostarczać każdorazowo przedmiot zamówienia na własny koszt, dlatego w cenę materiału należy wkalkulować koszt transportu. 2) Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. 3) Wykonawca dostarczy każdorazowo zamówienie loco siedziba Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych, 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/1. 4) Realizacja dostaw odbywać się będzie według częściowych zamówień w ciągu nie krótszym niż 2 dni i nie dłuższym niż 5 dni od dnia powiadomienia aż do wyczerpania środków finansowych tj. kwoty, do wysokości której zawarto umowę, przy czym dla znaków: A-7, B-2, B-20 i D-6 przewiduje się tryb awaryjny – realizacja zamówienia w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od zamówienia j.w. 5) Podstawą płatności będą ceny jednostkowe skalkulowane przez wykonawcę za jednostkę obmiarową ustaloną w załączniku wskazanym wyżej, odpowiednim dla każdej z części z osobna. 6) Zamawiający zastrzega sobie skierowanie losowo wybranego znaku do zbadania czy spełnia parametry określone w wymaganiach zamawiającego. Dopuszcza się wykonanie następujących badań:  grubości płyty znaku,  wymiarów geometrycznych płyty znaku,  powłoki malarskiej tylnej strony znaku,  dotyczące parametrów folii odblaskowej,  grubość powłoki cynkowej dla konstrukcji wsporczej. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań Zamawiający wdroży postępowanie przewidziane prawem i będzie dochodził swoich roszczeń z tego tytułu. Jeżeli wynik badań określony zostanie jako negatywny wówczas koszt badania ponosi Wykonawca. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią niniejszej SIWZ. Wykonawca ponosi ryzyko niedostarczenia wszystkich wymaganych dokumentów i informacji oraz przedłożenia oferty nie odpowiadającej wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 7. Okres wymaganej gwarancji dla elementów z każdej części postępowania: nie krótszy niż 9 lat i nie dłuższy niż 12 lat, licząc od daty dostawy. • Wykonawca dostarczał będzie materiały sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego – zamówienie przesłane drogą elektroniczną lub złożone telefonicznie. • Zamawiający (magazyn główny Zamawiającego, mieszczący się w Sosnowcu, przy ulicy Plonów 22/1) będzie przyjmował dostawy w godzinach 7.00 - 13.00 w dni robocze. Odbiór elementów w innym terminie/w innych godzinach/ w innym miejscu jest wykluczony, chyba że strony uprzednio i w porozumieniu ustalą inny termin/inną godzinę/inne miejsce odbioru. Potwierdzeniem odbioru danej partii towaru winien być dokument WZ podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, stwierdzający ilość odebranych elementów. • Wykonawca zobowiązany będzie do opakowania dostarczanych elementów w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem na czas transportu i rozładunku, przy czym dostarczany towar będzie można każdorazowo zweryfikować w kwestii zgodności z umową i zamówieniem częściowym, pod względem asortymentowym, ilościowym i jakościowym (w zakresie wadliwości jawnej). • Z uwagi na projekt tzw. dyrektywy plastikowej (w sprawie ograniczenia wpływu niektórych produktów z tworzyw sztucznych na środowisko) zaleca się, aby zabezpieczenie transportowanych elementów odbywało się bez udziału folii stretch.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34922100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca lub osoba upoważniona, potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosowne Pełnomocnictwa jeśli dotyczą Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach