Przetargi.pl
Dostawa elementów oświetlenia świątecznego

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    aleja Ratuszowa 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów oświetlenia świątecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie Zamawiającemu elementów oświetlenia świątecznego: 1) fontanny przeznaczonej na teren tężni solankowej (wewnątrz tężni) – ozdoba świąteczna, barwa zimna, ok. 16 600 punktów świetlnych LED (+/- 10%), należy uwzględnić środowisko agresywne (solanka); 2) 2 witaczy: a) wejście do Parku Solankowego: „PARK SOLANKOWY INOWROCŁAW” o wymiarach 300 cm x 830 cm; b) wejście na teren tężni solankowej: „TĘŻNIA SOLANKOWA” o wymiarach 300 cm x 600 cm; 1500-4800 punktów świetlnych LED, w zależności od napisu; Zamawiający wybierze jedną z 3 wizualizacji witaczy przedstawionych w ofercie; 3) 43 komplety dekoracji latarni o wymiarach ok. 1 m x 0,8 m - ozdoba świąteczna, barwa zimna, ok. 400 punktów świetlnych LED (+/- 10%) każda dekoracja; 4) 13 ram z ozdobami o wymiarach ok. 1 m x 4 m - ozdoba świąteczna, barwa zimna ok. 1400 punków świetlnych LED(+/- 10%); 5) 100 sznurów świetlnych o długości ok. 10 m (dopuszcza się 200 sznurów o długości ok. 5 m), min. 10 punktów świetlnych LED każdy. 2. Wskazane jest, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał szczegółowych pomiarów. 3. Oferowane elementy oświetlenia świątecznego muszą posiadać klasę bezpieczeństwa C oraz pozwolenia na zastosowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 4. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi za wady i gwarancji jakości na okres na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru bez wad. 5. W okresie gwarancji wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego usunięcia wad lub awarii w terminie: 1) do 6 godzin, licząc od chwili powiadomienia przez Zamawiającego e-mailem - w okresie świątecznym od 5 grudnia do 3 lutego; 2) do 7 dni, licząc od daty powiadomienia przez Zamawiającego e-mailem - w okresie od 4 lutego do 4 grudnia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31500000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie do 3 dni od dnia złożenia oferty wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach