Przetargi.pl
Dostawa elementów obudowy chodnikowej dla rejonów Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w tym: Część I Dostawa odrzwi obudowy chodnikowej Część II Dostawa zamków do obudowy chodnikowej Część III Dostawa rozpór do obudowy chodnikowej Część IV Dostawa okładziny żelbetowej do obudowy chodnikowej Część V Dostawa siatki okładzinowej do obudowy chodnikowej Część VI Dostawa blach okładzinowych, stóp podporowych i akcesoriów do obudowy chodnikowej

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów obudowy chodnikowej dla rejonów Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w tym: Część I Dostawa odrzwi obudowy chodnikowej Część II Dostawa zamków do obudowy chodnikowej Część III Dostawa rozpór do obudowy chodnikowej Część IV Dostawa okładziny żelbetowej do obudowy chodnikowej Część V Dostawa siatki okładzinowej do obudowy chodnikowej Część VI Dostawa blach okładzinowych, stóp podporowych i akcesoriów do obudowy chodnikowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa elementów obudowy chodnikowej dla rejonów Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w tym: Część I Dostawa odrzwi obudowy chodnikowej - Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek odrzwi obudowy chodnikowej. Część II Dostawa zamków do obudowy chodnikowej - Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek zamków do obudowy chodnikowej. Część III Dostawa rozpór do obudowy chodnikowej - Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek rozpór do obudowy chodnikowej. Część IV Dostawa okładziny żelbetowej do obudowy chodnikowej - Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek okładziny żelbetowej do obudowy chodnikowej. Część V Dostawa siatki okładzinowej do obudowy chodnikowej - Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek siatki okładzinowej do obudowy chodnikowej. Część VI Dostawa blach okładzinowych, stóp podporowych i akcesoriów do obudowy chodnikowej - Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek blach okładzinowych, stóp podporowych i innych elementów do obudowy chodnikowej:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.400,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych 00/100)w tym: Część I - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), Część II - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100), Część III - 480,00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt złotych 00/100), Część IV - 570,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt złotych 00/100), Część V - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100), Część VI - 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych. 5. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu dostaw objętych przedmiotem przetargu - załącznik nr 4 do druku OFERTA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat dostaw (nie mniej niż 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie zgodnie z pkt 4.2. SIWZ- załącznik nr 4 do druku OFERTA. 8. Wypełnione formularze cenowe zawierające cenę za wykonanie zamówienia - załącznik nr 5a do 5 f do druku OFERTA.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach