Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 12-200 Pisz, ul. Olsztyńska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 425 41 00 , fax. 087 425 41 89
- Data zamieszczenia: 2020-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Olsztyńska
12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 425 41 00, fax. 087 425 41 89
REGON: 79067605600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.straz.pisz.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elementów nowobudowanej kotłowni gazowej oraz modernizowanej instalacji grzewczej w ramach zadania „Termomodernizacja budynku strażnicy oraz budynku warsztatowo-garażowego na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piszu”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa elementów nowobudowanej kotłowni gazowej oraz modernizowanej instalacji grzewczej w ramach zadania „Termomodernizacja budynku strażnicy oraz budynku warsztatowo-garażowego na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piszu”. 2. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca musi przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia, gdyż zamówienie nie zostało podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane w całości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44621200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz cenowy stanowiący opis przedmiotu zamówienia – wg wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SIWZ; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ; 3. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną