Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-073 Łódź, ul. Legionów
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 322 647 , fax. 426 325 841
- Data zamieszczenia: 2020-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi
ul. Legionów 113
91-073 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 322 647, fax. 426 325 841
REGON: 47074268300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/zup_lodz
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ELEMENTÓW MUNDURU WYJŚCIOWEGO ORAZ KOSZUL DO MUNDURU WYJŚCIOWEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów munduru wyjściowego oraz koszul do munduru wyjściowego. Zestawienie szacunkowych ilości oraz opis techniczny zawiera załącznik nr 2 i 9 do SIWZ. Warunki realizacji określono w zał. Nr 8 do SIWZ – projekt umowy. Podane ilości przedmiotu zamówienia stanowią maksymalną ilość asortymentu, jaką może zamówić Zamawiający i służą do porównania i oceny ofert. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na którą składają się: 1 formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2 wypełniony formularz asortymentowo cenowy- wg załącznika nr 2 do SIWZ 3. oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, stanowiące wstępne potwierdzenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 4 do SIWZ, 4. /jeżeli dotyczy/ zobowiązanie podmiotu trzeciego- wg załącznika nr 6 do SIWZ 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę i oświadczenia składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik (oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność przez notariusza)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną