Przetargi.pl
DOSTAWA ELEMENTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA ORAZ ODZIEŻY ROBOCZEJ I OBUWIA ROBOCZEGO DLA NADLEŚNICTWA PARCZEW W 2013r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew ogłasza przetarg

  • Adres: 21-230 Sosnowica, Aleja Kasztanowa 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5912125 , fax. 082 5912125
  • Data zamieszczenia: 2013-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew
    Aleja Kasztanowa 13 13
    21-230 Sosnowica, woj. lubelskie
    tel. 082 5912125, fax. 082 5912125
    REGON: 11001693500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/parczew/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowosci Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ELEMENTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA ORAZ ODZIEŻY ROBOCZEJ I OBUWIA ROBOCZEGO DLA NADLEŚNICTWA PARCZEW W 2013r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, do siedziby Nadleśnictwa Parczew, elementów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego kod CPV 18000000-9, 18100000-0, 18110000-3, 18200000-1, 18230000-0, 18330000-1, 18400000-3, 18423000-0, 18424000-7, 18440000-5, 18815000-5, , 18800000-7. 2. Elementy umundurowania leśnika powinny być wykonane według wzorów określonych: - Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 12 marca 2007 roku, w sprawie określenia wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia ( Dz.U. z 2007 r. nr 51, poz 342 ). - Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do munduru leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. - Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r.,w sprawie określenia rodzaju tkanin, jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika. - Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. - Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r.w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. - Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 3. Odzież ochronna i obuwie BHP powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach. Szczegółowy opis zawierają Polskie Normy - odzież ochronna - wymagania ogólne PN-EN 340:2006 - środki ochrony indywidualnej - obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007. - odzież ochronna ochrona przed deszczem PN-EN 343:2008 - odzież ochronna - wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2007 - środki ochrony indywidualnej - obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2007. 4. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 5959 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28.06.1999 r. oraz zarządzenie nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7.06.2000 r. 5. Łączną ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania zawiera tabela poniżej: Lp Nazwa sortymentu umundurowania Ilość sztuk I. Mundur wyjściowy leśnika x 1 Mundur wyjściowy męski x - marynarka 9 - spodnie 15 2 Mundur wyjściowy damski x - marynarka 1 - spódnica 2 - spodnie 0 3 Koszula biała męska z długim rękawem 25 4 Koszula biała męska z krótkim rękawem 16 5 Bluzka biała damska z długim rękawem 1 6 Bluzka białą damska z krótkim rękawem 0 7 Krawat 8 8 Płaszcz wiosenno - jesienny damski 1 9 Płaszcz wiosenno - jesienny męski 3 10 Kapelusz damski 0 11 Kapelusz męski 2 12 Kurtka zimowa damska 2 13 Kurtka zimowa męska 9 14 Czapka mundurowa 4 15 Szalik 8 16 Skarpety 96 17 Półbuty wyjściowe 21 II Mundur codzienny leśnika x 1 Koszula męska z długim rękawem 34 2 Koszula męska z krótkim rękawem 31 3 Bluzka damska z długim rękawem 1 4 Bluzka damska z którkim rękawem 1 5 Spodnie męskie 18 6 Spódnica 0 7 Sweter 24 8 Kamizelka 8 9 Bluza z polaru 17 10 Kurtka 6 11 Czapka zimowa 7 12 Półbuty codzienne 24 III Mundur terenowy leśnika x 1 Bluza letnia z wzorem w panterki 12 2 Spodnie letnie z wzorem panterki 36 3 Kurtka zimowa z wzorem panterki 5 4 Spodnie zimowe z wzorem w panterki 5 5 Czapka letnia z wzorem w panterki 17 6 Czapka zimowa codzienne bretex 5 7 Czapka zimowa z wzorem w panterki 5 IV Przedmioty uzupełniające x 1 Rękawice damskie 2 2 Rękawice męskie 13 3 Peleryna 0 4 Trzewiki terenowe 20 5 Buty z membraną goretex lub rórnoważną 19 V Oznaki x 1 Stylizowany wizerunek orła 7 2 Stylizowana gałązka modrzewia 1 3 Oznaki identyfikacyjne 0 4 Oznaki służbowe 2 1. Łączna ilość zamówienia odzieży roboczej i obuwia bhp zawiera tabela poniżej VI Ubrania i obuwie BHP x 1 Buty gumowe 3 2 Kurtka przeciw deszczowa 3 3 Buty gumowo - filcowe 5 4 Ubranie całoroczne letnie (moro) 3 5 Kamizelka ciepłochronna 0 6 Fartuch stylonowy 1 7 Trzewiki ochronne 5 8 Chustka na głowę 1 9 czapka letnia robocza 1 10 Hełm 3 6. Z uwagi na to, że Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia w możliwie maksymalnej wielkości, w uzasadnionych przypadkach przewiduje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia o 50 %. Zamawiający w przypadku, gdy zaistnieją okoliczności redukcji przedmiotu zamówienia, niezwłocznie powiadomi Wykonawców. 7. Rozmiar przedmiotu zamówienia określony jest szacunkowo i mimo określenia go przez Zamawiającego w maksymalnej wielkości, w toku wykonywania usługi może zajść konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia, aby spełnić pełny zakres prac opisanych w przedmiocie zamówienia, dlatego Zamawiający przyjmuje, że maksymalna wartość nominalna zamówienia może wynosić 120% ceny ofertowej. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, z zakresu elementów umundurowania, odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości tj. ORW LP w Bedoniu lub innego niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. Powyższe zaświadczenia powinny potwierdzać, że dostarczone przez Wykonawcę elementy umundurowania są zgodne ze wzorem sortów mundurowych. W przypadku, gdy Wykonawca jest dystrybutorem wymagane będzie również upoważnienie producenta posiadającego takie świadectwo do posługiwania się nim - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Równoważnym dokumentem w stosunku do upoważnienia producenta będą protokóły odbioru produktu lub faktury dla jednostek Lasów Państwowych od producentów posiadających świadectwa zgodności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na elementy, na które dotychczas nie zostały opracowane świadectwa zgodności, Wykonawca przedstawi deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub równoważny dokument. 9. Wykonawca zapewni co najmniej 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania na warunkach określonych w umowie i wynikających z rękojmi. 10. Wykonawca musi posiadać dokumentację zgodności z warunkami technicznymi surowców i materiałów, które mogą być zastosowane do produkcji elementów umundurowania. 11. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania wg rozmiarów wskazanych przez zamawiającego w cząstkowym zamówieniu oraz dla osób nietypowych. 12. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu przez Wykonawcę materiałów. Dostawy elementów umundurowania i odzieży roboczej będą realizowane indywidualnie dla poszczególnych pracowników. W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, Zamawiający zleci, a Wykonawca przyjmie do wykonania dostawę sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego ujętego w złożonej ofercie. Artykuły będą dostarczane zgodnie z zobowiązaniami określonymi w ofercie, do siedziby Zamawiającego lub odbiór nastąpi z punktu odbioru Wykonawcy położonego w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku dostaw do siedziby Zamawiającego zapotrzebowanie na poszczególne sorty z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi na 30 dni wcześniej przed żądaną dostawą. Dostawy towaru będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar będzie przekazywany bezpośrednio uprawnionym pracownikom Nadleśnictwa Parczew z/s w Sosnowicy na podstawie ważnego upoważnienia lub wykazu pracowników wystawionego przez Zamawiającego. Wydanie przez Wykonawcę sortów w punkcie odbioru dotyczy wyłącznie pracowników Zamawiającego. W przypadku nieodebrania przez Zamawiającego dostarczonego towaru w dniu dostawy z powodu niezawinionego przez Wykonawcę, towar ten Zamawiający może odebrać bezpośrednio w magazynie Wykonawcy. 13. Nie ustala się minimalnej wartość jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/parczew/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach