Przetargi.pl
Dostawa elementów małej architektury w ramach rewaloryzacji zabytkowego parku zdrojowego w Kudowie-Zdroju - etap III

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8661926 , fax. 074 8661351
  • Data zamieszczenia: 2010-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8661926, fax. 074 8661351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów małej architektury w ramach rewaloryzacji zabytkowego parku zdrojowego w Kudowie-Zdroju - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów małej architektury, jako wyposażenia zabytkowego Parku Zdrojowego w Kudowie-Zdroju - wpisanego do rejestru zabytków pod nr 1165/Wł decyzją z dnia 28.03.1986, w ramach projektu pn. Rewaloryzacja zabytkowego Parku Zdrojowego w Kudowie Zdroju - etap III - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 Zakres dostawy obejmuje: - 66 szt ławek stylowych o podstawie z dwóch odlewów żeliwnych (z podłokietnikiem), i listwami z drewna - 57 szt. ławek stylowych o podstawie z dwóch odlewów żeliwnych (bez podłokietników) z listwami z drewna. - 55szt. koszy na śmieci o pojemności 35 l ? 1 l., z korpusem stalowym, słupkiem stalowo - żeliwnym, - 10 szt. kierunkowskazów - maszt stalowy z dwoma tablicami kierunkowymi - 4 szt. pięciomiejscowych stojaków na rowery ze słupkami stalowo - żeliwnymi, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji opisanego w części III SIWZ przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar oraz dostarczenia dokumentów wymaganych umową. W/w elementy małej architektury stanowią uzupełnienie wyposażenia parku w związku z powyższym mają nawiązywać stylem i sposobem wykonania do obecnie istniejących elementów zgodnie z wizualizacją określoną w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia nie obejmuje montażu ww. elementów. Miejsce dostawy: Miejskie Zakłady Użyteczności Publicznej w Kudowie-Zdroju, ul. Fredry 8, powiat kłodzki, województwo dolnośląskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433250007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 4000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach