Przetargi.pl
Dostawa elementów małej architektury na Rynek w Rawiczu – dostawa ławek, koszy na śmieci, stojaków rowerowych, tablic ogłoszeniowych oraz krat stalowych pod drzewa

Gmina Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5465400, , fax. 65 5464167
  • Data zamieszczenia: 2020-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rawicz
    Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5465400, , fax. 65 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów małej architektury na Rynek w Rawiczu – dostawa ławek, koszy na śmieci, stojaków rowerowych, tablic ogłoszeniowych oraz krat stalowych pod drzewa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów małej architektury na Rynek w Rawiczu, w ilościach i o rodzaju asortymentu określonego w zestawieniu materiałowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, niezbędnych do wykonania prac związanych z rewitalizacją Rynku w Rawiczu, realizowanym w ramach zadania inwestycyjnego określonego w uchwale budżetowej pn. „Rewitalizacja w zabytkowej przestrzeni miejskiej Rawicza przy ulicach: Rynek, Ignacego Buszy 5 i Szarych Szeregów 3”, zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności dostawę: 1) krat stalowych ocynkowanych o oczku 2x2 cm pod drzewa projektowane na obrzeżu rynku; wymiar 115,50 x 121,50 cm, 2) krat stalowych ocynkowanych o oczku 2x2 cm pod drzewa projektowane na rynku; wymiar 200,00 x 200,00 cm, 3) ławek podwójnych bez oparcia (zgodnie z projektem oraz dodatkowym wymaganiem Zamawiającego), 4) ławek pojedynczych bez oparcia (zgodnie z projektem oraz dodatkowym wymaganiem Zamawiającego), 5) ławek pojedynczych z oparciem (zgodnie z projektem oraz dodatkowym wymaganiem Zamawiającego), 6) koszy na śmieci (zgodnie z projektem), 7) stojaków rowerowy (zgodnie z projektem), 8) tablic ogłoszeniowych (zgodnie z projektem). 3. Zestawienie materiałowe zawarte w załączniku nr 8 zawiera przewidywane ilości oraz rodzaj urządzeń i materiałów, potrzebnych do realizacji zamówienia. 4. Dodatkowe wymagania: 1) na każdym urządzeniu (poza ławkami) należy umieścić herb Rawicza (wg wzoru Zamawiającego), 2) ŁAWKI - Zamawiający zamienia drewno świerkowe na drewno olchowe; malowanie elementów drewnianych wszystkich ławek należy wykonać farbami zewnętrznymi do drewna wg wykonania: impregnacja, podkład 2 x warstwa zewnętrzna, 3) w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, wybrany Wykonawca przekaże głównemu Wykonawcy rewitalizacji Rynku w Rawiczu, szczegółowy opis montażu poszczególnych elementów małej architektury, 4) w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu (w wersji papierowej) kalkulację cenową, opracowaną w oparciu o zestawienie materiałowe zawarte w załączniku nr 8 do SIWZ, na bazie której została skalkulowania cena oferty. 5. Zamówione materiały będą dostarczane przez wybranego Wykonawcę na plac budowy sukcesywnie, wg przekazanego przez Wykonawcę harmonogramu dostawa ustalonego z głównym Wykonawca rewitalizacji Rynku w Rawiczu. Wykonawca dostarczy zamówione materiały i sprzęt własnym transportem na wskazane przez głównego Wykonawcę rewitalizacji Rynku w Rawiczu miejsce. Przekazane materiały oraz sprzęt muszą gwarantować wysoką jakość (gat. I), być fabrycznie nowe, bez wad. Wszystkie dostarczone urządzenia i materiały muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wykonane zgodnie z normami, żadna z ich części nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń itp., muszą posiadać atesty dopuszczające do użytku, odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego jak również być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw materiałów budowlanych na warunkach zawartej umowy o kolejne 50% zamówienia podstawowego. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia zapotrzebowania na dostawę materiałów wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ oraz innych materiałów niezbędnych do wykonania robót wynikających z realizacji zadania. Do rozliczenia dostaw w ramach prawa opcji będą stosowane ceny wynikające z kalkulacji cenowej wykonawcy do zamówienia podstawowego. W przypadku braku ww. cen zastosowane zostaną wynegocjowane z Wykonawcą ceny. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 7. Wykonawca przy realizacji sukcesywnych dostaw, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany będzie również do: 1) dostarczania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 215) gwarantujących wysoką jakość (gat. I), fabrycznie nowych bez jakichkolwiek wad i usterek, posiadających wymagane atesty i certyfikaty itd.; 2) terminowego dostarczania materiałów w ilościach i wg asortymentu przewidzianego w zamówieniu, 3) zapewnienia załadunku, rozładunku oraz transportu zamówionego towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4) ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania dostaw związanych z przedmiotem zamówienia jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 5) udzielenia gwarancji jakości na dostarczane materiały, zgodnie ze złożoną ofertą (od 24 do 60 miesięcy), ujawnione wady w okresie gwarancji wykonawca usunie na własny koszt w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 8. Dokumenty będące podstawą realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny być traktowane jako wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionych poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów: 1) Umowa i SIWZ, 2) Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) Przedmiar robót / kosztorys, 5) Oferta Wykonawcy. 9. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określonych w: 1) Dokumentacji projektowej wraz z załącznikami, 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, 4) Obowiązujących normach. 10. Wymienione w dokumentacji projektowej, kosztorysowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 11. Mogące występować w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub dokumentacji kosztorysowej wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót zgodnie z wydanymi decyzjami, uzgodnieniami itp. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w materiałach przetargowych – patrz dokumentacja projektowa – tabela elementów równoważnych dla projektu rewitalizacji Rynku i Deptaków na ulicach: Wojska Polskiego i 17 Stycznia w Rawiczu. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do wyrobu określonego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowej specyfikacji itp. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający stwierdzi, czy proponowany produkt jest równoważny i odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku załączenia do oferty dokumentów, o których wyżej mowa Zamawiający uznaje, że Wykonawca proponuje materiał określony zgodnie z dokumentacjami projektowymi itd. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192170-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru wpłaty wadium w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. 36 1020 4027 0000 1402 1525 1769. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien na blankiecie przelewu powołać się na nazwę zadania podaną przez Zamawiającego. Zaleca się, aby kopia dowodu przelewu została potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego. 4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty w formie oryginału należy złożyć (w terminie, o którym mowa w punkcie 5) poprzez dołączenie do oferty w taki sposób aby mogły one stanowić osobny dokument tzn. nie były trwale związane z ofertą i istniała możliwość bez naruszenia oferty odesłać ten dokument po jego wykorzystaniu. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Pozostałe zapisy dot. wadium są zawarte w rozdziale XII SIWZ oraz wynikają z zapisów ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: a) wypełnionej i podpisanej przez Wykonawcę oferty przetargowej złożonej w formie oryginału (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza, c) zobowiązania innych podmiotów (jeżeli Wykonawca korzysta z tych uprawnień) - złożone w formie oryginału, odpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (zgodnie z KRS, CEIDG) lub podpisane przez osoby na podstawie udzielonego i załączonego do zobowiązania pełnomocnictwa - zgodnie z treścią podaną w załączniku nr 6 do SIWZ, d) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, (W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający upoważniony dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z ofertą, z zastrzeżeniem jego aktualizacji, tj. wymogu informowania Zamawiającego upoważnionego o wszelkich zmianach w powyższym zakresie - o przystąpieniu do grupy kapitałowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach