Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
- Data zamieszczenia: 2009-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
REGON: 00063197600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elementów małej architektury dla obiektu sportowo-rekreacyjnego Piaski-Szczygliczka w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Plażowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja kompleksu sportowo-rekreacyjnego Piaski-Szczygliczka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa elementów małej architektury dla obiektu sportowo-rekreacyjnego Piaski-Szczygliczka w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Plażowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja kompleksu sportowo-rekreacyjnego Piaski-Szczygliczka. Zamówienie obejmuje dostawę następujących elementów: 1) ławki - 75 sztuk, 2) kosze na śmieci - 50 sztuk, 3) stojaki na rowery - 20 sztuk, 4) szlabany z przeciwwagą - 2 sztuki. Szczegółowy opis poszczególnych elementów małej architektury zawarty jest w załączniku nr 5 SIWZ. Miejsce dostawy: Piaski-Szczygliczka, ul. Plażowa, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Montaż po stronie zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391136003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zmianami), zwanej w skrócie Pzp: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie dostawy urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto każda. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5. akceptują wzór umowy (załącznik nr 6), 6. udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w punktach 1 - 6 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch dostaw urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały należycie wykonane - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, przygotowany w taki sposób, aby zamawiający mógł stwierdzić, czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.2. SIWZ, 3. podpisany załącznik nr 2, w którym znajdują się oświadczenia o: - posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, - znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - akceptacji wzoru umowy. 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, 5. opisy, fotografie, foldery obrazujące oferowane elementy małej architektury określające ich parametry, wygląd i kolorystykę, 6. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, - jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres, - dokumenty wymienione w pkt 1 i 3 składa oddzielnie każdy z podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 5 szt. kanap z betonu architektonicznego na placu Adama Asnyka w Poznaniu
Dodano: 2013-11-14 - Dostawa i montaż ławek oraz koszy na zieleńcu Deptak Dębiec przy ul. 28 Czerwca 1956 r. w Poznaniu
Dodano: 2013-10-16 - Dostawa koszy i ławek dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Poznaniu
Dodano: 2012-10-22 - Dostawa i montaż 15 ławek na skwerach i zieleńcach miasta Poznania
Dodano: 2012-02-15 - Dostawa ławek parkowych, donic na kwiaty, koszy na śmieci i stojaka na rowery wraz z montażem i rozstawieniem na terenach zieleni miejskiej w Lesznie
Dodano: 2010-07-21