Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
- Data zamieszczenia: 2020-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
REGON: 18960000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.up.lublin.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, zestawu mierników temperatury wraz z sondami, odkurzaczy piorących, maszyny ekstrakcyjnej, urządzenia do zgrzewania tworzyw sztucznych, ścierek i ręczników, worków na śmieci, odzieży ochronnej i obuwia dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 10 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1- dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Część 2- dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Część 3- dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, Część 4- dostawa zestawu mierników temperatury wraz z sondami zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, Część 5- dostawa odkurzaczy piorących zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, Część 6- dostawa maszyny ekstrakcyjnej zgodnie z opisem przedmiotem zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, Część 7- dostawa urządzenia do zgrzewania tworzyw sztucznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, Część 8- dostawa ścierek i ręczników zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, Część 9- dostawa worków na śmieci zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, Część 10- dostawa odzieży ochronnej i obuwia zgodnie z załącznikiem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający żąda, aby Wykonawca: A/ w zakresie części 1 - 7: A.1/ Zagwarantował dostawę do wskazanych przez Zamawiającego jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie wraz z wniesieniem, montażem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia o wymogach i parametrach technicznych opisanych w załącznikach nr 1- 7 do SIWZ, dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt Wykonawcy. A.2/ Zagwarantował serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na przedmiot zamówienia. A.3/ Przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm prawnych bezpieczeństwa Unii Europejskiej. A.4/ Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. A.5/ Wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę. B/ w zakresie części 8 - 10: B.1/ Zagwarantował dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 8 - 10 do SIWZ. B.2/ Dostarczał przedmiot umowy na własny koszt wraz z wniesieniem: - w części 8- 10 do Magazynu Centralnego Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, przy ul. Akademickiej 12 w oparciu o pisemne zamówienia składane przez Biuro Zaopatrzenia za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin dostawy, które będzie wykonywane przez Wykonawcę. Dostawy będą odbywać się w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 do 13:00, zaś adresy dostaw na terenie miasta Lublina będą wskazywane każdorazowo w zamówieniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. B.3/ Wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę. B.4/ Zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8- 10 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie. B.5/ Zagwarantował Zamawiającemu gwarancję jakości na dostarczany przedmiot umowy, na okres 12 miesięcy, liczonej każdorazowo od dnia dostawy częściowej i podpisania protokołu odbioru częściowego przedmiotu umowy. B.6/ Wykonawca zapewni należytą jakość i przydatność dostarczanego przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ, złożoną ofertą oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39711100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć wraz z ofertą: 6.2.1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 6.2.2. Wypełniony formularz dotyczący przedmiotu zamówienia, w zależności od części postępowania, na którą Wykonawca składa ofertę: - w części 1 - wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ, - w części 2 - wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, - w części 3 - wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, - w części 4 - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ, - w części 5 - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ, - w części 6 - wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ, - w części 7 - wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ, - w części 8 - wypełniony załącznik nr 8 do SIWZ, - w części 9 - wypełniony załącznik nr 9 do SIWZ, - w części 10 - wypełniony załącznik nr 10 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 6.2.3. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo w formie oryginału musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub notarialnie potwierdzonej kopii. 6.1.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustwy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup chłodziarki do przechowywania szczepionek
Dodano: 2021-02-04 - „Dostawa chłodziarko-zamrażarek na potrzeby COZL.”
Dodano: 2021-01-29 - Zakup Zamrażarki szufladowej pionowej
Dodano: 2021-01-25 - Zakup Analizatora genetycznego
Dodano: 2021-01-21 - „Dostawa chłodziarko-zamrażarek na potrzeby COZL.”
Dodano: 2021-01-12 - „Dostawa chłodziarko-zamrażarek na potrzeby COZL.”
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa chłodziarko-zamrażarek na potrzeby COZL.
Dodano: 2020-11-27 - Dostawa chłodziarek, zamrażarek na potrzeby COZL.
Dodano: 2020-08-24 - Dostawa sprzętu chłodniczego i fryzjerskiego w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”
Dodano: 2020-07-28 - Dostawa odczynników chemicznych, przepływowych lamp bakteriobójczych, chłodziarko-zamrażarek, zamrażarek, oczyszczacza powietrza, a także laboratoryjnych materiałów zużywalnych – 10 części
Dodano: 2020-02-17