Przetargi.pl
Dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego oraz wózka kelnerskiego 3-półkowego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego oraz wózka kelnerskiego 3-półkowego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Część 2 – dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Część 3 – dostawa wózka kelnerskiego 3-półkowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu: 1/ dostarczanie przedmiotu zamówienia transportem na własny koszt do Magazynu Centralnego Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Akademickiej 12 lub do wskazanych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. Miejsce dostawy Zamawiajacy wskaże w pisemnym zamówieniu złożonym przez pracownika Działu Logistyki za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin dostawy, które będzie wykonywane przez Wykonawcę, 2/ wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę, 3/ niezmienność cen określonych w wykazie asortymentowym stanowiącym załącznik nr 1-3 do siwz w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie, 4/ przedmiot zamówienia opisany w wykazie asortymentowym stanowiącym załącznik nr 1-3 do siwz będzie fabrycznie nowy, zapakowany fabrycznie, bez oznak przepakowywania, nieregenerowany, bez uszkodzeń i wad, 5/ termin wykonania dostawy częściowej w części 1, 2: Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę maksymalny termin dostawy wynosił 10 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego na dostawę częściową. Minimalny termin dostawy wynosi 1 dzień, termin wykonania dostawy w części 3: Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę maksymalny termin dostawy wynosił 10 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego. Minimalny termin dostawy wynosi 1 dzień, 6/ Wymagany termin gwarancji jakości: - w części 1, 2, 3 nie może być krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia dostawy i podpisania protokołu odbioru częściowego/ jednorazowego przedmiotu umowy. 7/ W przypadku, gdy producent przedmiotu umowy stosuje rabaty, opusty, promocje, Wykonawca ma obowiązek je zastosować w trakcie obowiązywania umowy, informując Zamawiającego, e-mailem lub faksem o zasadach i zakresie ich stosowania. Termin wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia: W części 1– w terminie do 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, W części 2 – w terminie do 3 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, W części 3 – w terminie do 3 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39710000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.3. Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć wraz z ofertą: 6.3.1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 6.3.2. Wypełniony formularz dotyczący przedmiotu zamówienia, w zależności od części postępowania, na którą Wykonawca składa ofertę: - w części 1 - wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ, - w części 2 - wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, - w części 3 - wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 6.3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i musi mięć postać oryginału (podpisy i pieczęcie oryginalne) albo notarialnie potwierdzonej kopii. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustwy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.z 2015 r. poz. 184, 161 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach