Przetargi.pl
Dostawa elektroniki użytkowej

GMINA UŚCIE GORLICKIE ogłasza przetarg

  • Adres: 38-315 Uście Gorlickie, 80
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183516041 , fax. 48184781379@fax.orange.pl
  • Data zamieszczenia: 2023-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA UŚCIE GORLICKIE
    80
    38-315 Uście Gorlickie, woj. małopolskie
    tel. 183516041, fax. 48184781379@fax.orange.pl
    REGON: 491892759
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usciegorlickie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elektroniki użytkowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 obejmuje dostawę stacji roboczej PRO, stacji roboczej – komputera stacjonarnego, serwera NAS, 3 przełączników 48 portów, przełącznika 16 portów z POE; 12 przełączników 8 portów z POE, 3 przełączników 5 portów, 6 punktów dostępowych WiFi, czytnika eDowodów z pin padem, 2 skanerów do dokumentów, 10 zasilaczy UPS 1000VA, 6 drukarek etykiet do EZD, 6 skanerów kodów kreskowych do EZD;Część 2 obejmuje dostawę urządzenia UTM1 i 2 urządzeń UTM2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę elektroniki użytkowej, o wartości nie mniejszej niż:1) 30 000,00 zł brutto – w przypadku części 1 zamówienia;2) 5 000,00 zł - w przypadku części 2 zamówienia.2. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wydano dokument; w przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wydano dokument, Zamawiający dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wydano dokument.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 lub 2, zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z tych Wykonawców wykonał dostawę o wartości wskazanej w tym postanowieniu i zrealizuje dostawę stanowiącą przedmiot części zamówienia, dla której dany warunek został określony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach