Przetargi.pl
Dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, ul. Lubelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08 , fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Lubelska 50
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
    REGON: 71235395400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zaklad opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin w ilości łącznej 395 sztuk, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1 szt. karty o wartości 200,00 zł; 2 szt. karty o wartości 300,00 zł; 33 szt. karty o wartości 400,00 zł; 1 szt. karty o wartości 490,00 zł; 1 szt. karty o wartości 530,00 zł; 119 szt. karty o wartości 600,00 zł; 149 szt. karty o wartości 650,00 zł; 53 szt. karty o wartości 700,00 zł. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający przewiduje dostawę 395 sztuk kart podarunkowych; Wymagany termin ważności karty nie krótszy niż 6 miesięcy od daty wydania; Wszystkie karty podarunkowe muszą mieć jednakowy termin ważności; Karty podarunkowe muszą zapewniać możliwość ich realizacji we wszystkich punktach handlowych, usługowych i gastronomicznych na terenie całego kraju, posiadających czytniki kart; Karty podarunkowe muszą zapewniać możliwość wykonania dowolnej liczby transakcji do wysokości dostępnych środków na karcie; Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych prowizji od zawieranych transakcji w punktach sprzedaży; Karty podarunkowe muszą zapewniać możliwość płatności za zakupy dokonane przez Internet; Wykonawca zapewni użytkownikowi możliwość płatności zbliżeniowo telefonem po wgraniu aplikacji; Karty podarunkowe muszą być zabezpieczone kodem PIN. Wykonawca zapewni bezpłatną możliwość zmiany kodu PIN przez użytkownika; Zamawiający nie dopuszcza pobierania jakichkolwiek opłat z tytułu użytkowania kart podarunkowych przez użytkowników (tzn. prowizje od transakcji realizowanej za pomocą karty elektronicznej, opłaty rocznej za użytkowanie karty, ubezpieczenia karty itp.); Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnego sprawdzenia ilości dostępnych środków w czasie rzeczywistym na karcie podarunkowej oraz historii transakcji, telefonicznie i za pośrednictwem Internetu; Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty aktywne tj. nie wymagające aktywacji i dodatkowego rejestrowania się na stronie WWW czy infolinii przez użytkownika karty; Wykonawca zapewni możliwość zastrzeżenia karty podarunkowej bezpośrednio przez użytkownika; Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnego wydania duplikatu karty w przypadku uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży; Wykonawca dostarczy karty podarunkowe w następujący sposób: • karty zostaną dostarczone w opakowaniach zbiorczych do Działu Służb Pracowniczych, • każda karta podarunkowa z nadanym numerem i datą ważności będzie dostarczona w kopercie wraz z dokumentem zawierającym informacje o sposobie prawidłowego użytkowania karty tj. sposobie zastrzeżenia karty, sposobie sprawdzenia salda i historii transakcji, promocjach i rabatach udzielanych przez poszczególnych partnerów handlowych użytkownikom kart. Koperta będzie oznaczona numerem i wartością nominalną. Zamawiający zastrzega, że obsługa procesu zasilania kart płatniczych leży po stronie Wykonawcy; Zamawiający nie dopuszcza pobierania przez Wykonawcę marży czy prowizji, opłaty za wydanie kart, opłaty za zasilanie kwotowe karty podarunkowej oraz opłaty za aktywację konta; Karty podarunkowe muszą posiadać możliwość ponownego ich doładowania; Zamawiający wymaga zablokowania możliwość wypłaty gotówki z karty podarunkowej; Zamawiający wymaga by przekazane środki na zasilenie kart podarunkowych przechowywane były na dedykowanym rachunku bankowym na którym zgromadzone środki są zabezpieczone przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny. UWAGA! • Zamawiający zastrzega sobie prawo do tego, że ilości zamawianych kart podarunkowych mogą ulec zmniejszeniu; • Zamawiający zastrzega sobie prawo do tego, że ilości zamawianych kart podarunkowych mogą ulec zwiększeniu w czasie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb jednak nie więcej niż 5%; • W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określoną przez Zamawiającego ilość kart podarunkowych zgodnie z warunkami zawartymi w umowie; • Koszt dostawy kart podarunkowych ponosi Wykonawca; • Zamawiający zastrzega możliwość płatności za zamówienie w trzech ratach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30163000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz nr 1 (oświadczenie) Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia – załącznik 1 do SIWZ. 2. Formularz nr 2 – lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369 - t. j.) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Formularz nr 3 – wykaz podwykonawców – załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Formularz „OFERTA”. 5. Parafowany na każdej stronie formularz umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Liczba punktów stacjonarnych udzielających rabatów lub promocji do kart na terenie województwa mazowieckiego – załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Oświadczenie – obowiązki informacyjne RODO – załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach