Pomorskie Centrum Traumatologii Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 1-6
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3020016 , fax. 058 7629411
- Data zamieszczenia: 2009-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorskie Centrum Traumatologii Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 1-6 1-6
80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3020016, fax. 058 7629411
REGON: 00284389500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elektronicznego sprzętu biurowego, w tym sprzętu komputerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zakres podzielony na 5 zadań - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 317100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania może przystąpić Wykonawca, który: 1. spełnia warunki dotyczące posiadania uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. spełnia warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 3. spełnia warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. spełnia warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, 5. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązany jest złożyć między innymi niżej wymienione oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu : 1. Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące posiadania uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, (należy dołączyć aktualny - pod pojęciem aktualny Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące: nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne> odpis z właściwego rejestru, dokumentu rejestracyjnego działalności gospodarczej , tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), § 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, Poz. 605 z póź. zmianami) 2. Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 3. Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 4. Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 5. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ 6. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP, jeżeli wymagają tego przepisy - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 7. Oświadczenie, że zapoznał się ze SIWZ łącznie z projektem umowy i akceptuje je bez zastrzeżeń - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 8. Oświadczenie, że uważa się za związanym z ofertą przez 30 dni od dnia w którym dokonano otwarcia ofert - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 10. Dokumenty, o których mowa w pkt. 9 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 10 stosuje się odpowiednio, Powyższe oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy obowiązują odpowiednio Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (Art. 23 ust. 3 PZP). Powyższe oświadczenia, które nie zostały wymienione jako załączniki zostały zamieszczone w druku oferty na załączniku nr 1 do SIWZ. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu / oświadczenia - SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 PZP) - NIE SPEŁNIA
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CTM/BZ/ZZ/84/15 dostawa zasilaczy regulowanych DC dużej mocy.
Dodano: 2015-09-07 - CTM/BZ/ZZ?84/15 dostawa zasilaczy regulowanych DC dużej mocy
Dodano: 2015-08-20 - Dostawa podzespołów komputerowych, CTM/BZ/ZZ/67/15
Dodano: 2015-07-17 - CTM/BZ/ZZ/52/15 dostawa zasilacza laboratoryjnego DC 100V/100A
Dodano: 2015-06-29 - Dostawa i montaż wyposażenia filii biblioteki publicznej Gminy Wejherowo.
Dodano: 2014-07-23 - Dostawa i montaż wyposażenia filii biblioteki publicznej Gminy Wejherowo
Dodano: 2014-07-10 - dostawę zestawów pomocy dydaktycznych do Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w związku z realizacją projektu Pomorskie - dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 realizowanego przez Departament Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
Dodano: 2013-02-19 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów elektronicznych, CTM/BZ/ZZ/137/12
Dodano: 2012-11-27 - CTM/BZ/ZZ/129/12
Dodano: 2012-11-06 - CTM/BZ/ZZ/114/12
Dodano: 2012-10-12