Przetargi.pl
Dostawa ekranu diodowego LED - telebimu

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 64100 Leszno, ul. Strzelecka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 205 640 , fax. 655 205 611
  • Data zamieszczenia: 2016-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Strzelecka 7
    64100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 655 205 640, fax. 655 205 611
    REGON: 103059800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ekranu diodowego LED - telebimu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż fabrycznie nowego ekranu diodowego LED wraz z kompletnym osprzętem i oprogramowaniem oraz demontaż istniejącej konstrukcji nośnej. Zakres zamówienia obejmuje: 1)Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji podzespołów: 2016) ekranu diodowego LED (telebim) wraz z wyposażeniem fabrycznym. 2)Dostawa sprzętu (tj. ekranu diodowego LED wraz z kompletnym osprzętem i oprogramowaniem z licencją) 3)Demontaż istniejącej konstrukcji nośnej oraz całości urządzeń elektronicznych. Nowa konstrukcja powinna być dostosowana do proponowanego typu telebimu. 4)Dostawa i montaż komputera do zarządzania ekranem wraz z systemem obsługi wyświetlanych treści i okablowaniem. 5)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i zamontowania oraz uruchomienia powyższego komputera sterującego wraz z niezbędnymi do tego urządzeniami, materiałami, okablowaniem itp. 6)Uruchomienie całego systemu oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi telebimu (użytkowania, obsługi oraz konserwacji) pracowników wskazanych przez Zamawiającego. 7)Dostarczenie oprogramowania sterującego oraz umożliwiającego wyświetlanie treści wizualnych i zarządzania wyświetlaniem treści wraz z nieograniczoną czasowo licencją na jego użytkowanie. 8)Zaprojektowanie i wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej w pomieszczeniu znajdującym się pod konstrukcją telebimu z uwzględnieniem zabezpieczeń przepięciowych różnicowo-prądowych. 9)W przypadku braku zasilania telebimu powinna zostać wygenerowana automatyczna informacja sms pod minimum 3 numery telefonu. 10)Połączenie pomiędzy wieżą sędziowską a telebimem należy zrealizować za pomocą odpowiedniego światłowodu. Dobór odpowiednich parametrów światłowodu leży po stronie wykonawcy. 11)Połączenie telebimu z rozdzielnią SN należy zrealizować za pomocą odpowiedniego przewodu którego dobór leży po stronie wykonawcy. 12)Możliwość obsługi telebimu za pomocą bezpiecznego połączenia internetowego oraz dostarczenie odpowiedniego oprogramowania wraz z licencją przeznaczonego do zdalnej obsługi. 13)Wykonać pomiary światłowodu, pomiary linii zasilającej telebim, skuteczność zerowania, pomiar rezystancji izolacji, pomiary wyłączników różnicowo prądowych. 14)Zamawiający informuje, że zainstalowany dotychczas telebim zostaje u Zamawiającego. 15)Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac, w uzgodnionym wcześniej terminie – po uprzednim kontakcie telefonicznym z p. Dawidem Podgórnym tel. 65 50 56 40 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. Minimalne parametry techniczne Telebimu: 1)Ekran LED o parametrach: a) Konfiguracja: 1R1G1B b) Typ diody: cree. c) Rozmiar Szerokość ́– od 8,6 m do 9 m Wysokość – od 5 m do 5,5 m d) Rozdzielczość: nie mniejsza niż 860x480 pikseli. 2) Kabinety: a) Materiał – stal b) Waga (kg/ m2) – 55 3) Ekran LED: a) Ilość kabinetów w ekranie (szt.) - 6 (L) x 5 (H) = 30 b) Łączna wielkość ekranu (m2) – powyżej 40m2. 4) Parametry elektryczne: a) jasność (cd/m2) > 7500 b) Temperatura kolorów (K) - 5000 - 9500 (ustalana przez użytkownika ) c) Sterowanie jasnością - oprogramowanie od 0 - 100% lub z wykorzystaniem sensora automatycznego d) Kąt widzenia - poziomy 120°, pionowy 80° e) Najlepsza odległość patrzenia (m) - od 7,5 do 250 f) Odległość do komunikacji (m) - skrętka UTP : do 100 m, światłowód: do 1000 m g) Skala szarości - 16 bit h) Częstotliwość odświeżania (Hz) - 1200 HZ i) Metoda wyświetlania obrazów - punkt - w - punkt, synchronizacja z CRT j) Interfejs sygnałowy – DVI k) Wyświetlane formaty - BMP/JPG/GIF/PCX/WMF/AVI/MPEG/ASF/WMV/SWF/RM/PP, l) Sygnał wejściowy - wideo, PAL/WGA, DVD, TV, RF, S-VIDEO, RGBHV, YUV, YC, itp., m) Zabezpieczenie przed wilgocią - IP 65 przód, IP 43 tył n) Standardowa temperatura pracy (°C) - od - 20 do + 50 o) Wilgotność pracy (%) – 10- 99 p) Temperatura przechowywania (°C) - od - 30 do + 70 q) Czas życia (godz.) - > 100.000 r) Częstotliwość zasilająca - 50 - 60 Hz s) Zasilanie - 230 V/ 50 Hz, t) Pobór mocy (w/m2) - max. 900, średnio > 450 5) Komputer typu PLAYER wraz z oprogramowaniem zapewniającym: a) Zdalne zarządzanie świetlnym ekranem ledowym. b) Zarządzanie parametrami on-line. c) Zarządzanie wyświetlaną treścią on-line. d) Możliwość podziału obrazu na części. e) Wyświetlanie jednocześnie treści różnego typu (np. filmy, grafika, RSS). f) Wyświetlanie programów telewizyjnych w czasie rzeczywistym. g) Pobieranie aktywnych treści z Internetu. h) Automatyczną regulację jasności świecenia ekranu i) Raportowanie z wyświetlanych treści. Ponadto w ramach proponowanej ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do: 1)Udzielenia gwarancji na przedmiotowe zamówienie (całość wykonanych prac i zamontowane urządzenia) na okres określony w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1. 2)Wykonywania przeglądów okresowych min co pół roku w czasie trwania gwarancji. 3)Przekazania Zamawiającemu wymaganych prawem licencji na oprogramowanie komputerowe. 4)Dostarczenia instrukcji obsługi i konfiguracji ekranu diodowego oraz instrukcji obsługi poszczególnych elementów systemu w języku polskim. 5)Dostarczenia atestów i badań określonych przepisami prawa budowlanego (tj. elektryczne, konstrukcyjne) po wykonaniu i przekazaniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. 6)Uzgodnić sposób połączenia sieci Ethernet pisemnie z zamawiającym. 2.Uwaga: Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie wszelkich usterek w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji biegnącej od daty wykonania dostawy (protokołu odbioru). W ramach serwisu Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania usterek i wykonywania czynności serwisowych niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie do 12 godzin od ich zgłoszenia. Jeżeli niemożliwa będzie natychmiastowa naprawa usterki, obie strony ustalą termin jej usunięcia adekwatny do jej skali. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. 3.Wykonawca jest obowiązany do podania danych technicznych dostarczonego telebimu, potwierdzających, że proponowane urządzenie spełni wymagania techniczne określone w niniejszej SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do oferty szczegółowy opis proponowanego sprzętu (np. karta techniczna, karta katalogowa), zawierający wyszczególnienie wszystkich wymaganych parametrów. Proponowane przez Wykonawcę urządzenie musi posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz spełniać wymagane przepisami prawa normy w zakresie bezpieczeństwa. 4.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z dostawą, montażem i uruchomieniem na własny koszt i ryzyko. 5.Dostarczenie i zamontowanie przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone przez Zamawiającego i Wykonawcę podpisaniem protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Do odbioru Wykonawca załącza pisemną gwarancję jakości oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Brak dokumentów wymienionych w zdaniu poprzedzającym spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. 6.W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca wraz z fakturą musi złożyć w stosunku do każdego Podwykonawcy jeden z wymienionych poniżej dokumentów: a) Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że zapłata za dostawy, które są sprzedawane daną fakturą, a zostały wykonane przez tego Podwykonawcę, została uregulowana. b) Polecenia cesji na rzecz Podwykonawcy wraz z załączeniem nieuregulowanej kopii faktury otrzymanej od tego Podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zapłaci należność przypadającą Podwykonawcy bezpośrednio na jego konto z zachowaniem terminu i zasad płatności jak dla Wykonawcy, a należność pozostała zostanie przekazana na konto Wykonawcy. c) Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że dostawy, które są sprzedawane daną fakturą zostały wykonane bez udziału tego Podwykonawcy. Brak złożenia przez Wykonawcę jednego z w/w dokumentów w stosunku do każdego Podwykonawcy będzie podstawą do odmowy przyjęcia przez Zamawiającego faktury od Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32351200-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. 0/Leszno nr: 96 1020 3088 0000 8802 0005 7075 z dopiskiem: Wadium - Dostawa ekranu diodowego LED - telebimu – Oznaczenie sprawy: MOSiR.12.2016 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 2.Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy wnieść poprzez złożenie oryginałów odpowiednich dokumentów w ofercie wraz z kserokopią poświadczoną „za zgodność z oryginałem” 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; c)kwotę gwarancji/poręczenia; d)termin ważności gwarancji/poręczenia; e)bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj.: •jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. •jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. f)gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g)gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; h)wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; i)jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 4.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w rozdziale 11 ust. 1 niniejszej SIWZ. 5.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 6.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7.Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 8.Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 -5 niniejszego Rozdziału SIWZ (w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 15 niniejszego Rozdziału SIWZ. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach