Przetargi.pl
Dostawa dźwiękowych konsolet emisyjnych na potrzeby transmisji programów Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ/SZP - 19/14)

Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-977 Warszawa, Al. Niepodległości 77/85
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 6459384 , fax. +48 22 6453957
  • Data zamieszczenia: 2014-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych
    Al. Niepodległości 77/85 77/85
    00-977 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 6459384, fax. +48 22 6453957
    REGON: 01042059100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dźwiękowych konsolet emisyjnych na potrzeby transmisji programów Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ/SZP - 19/14)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) dostawę konsolety dźwiękowej emisyjnej, przeznaczonej do emisji programów radiowych Polskiego Radia S.A. wraz z okablowaniem niezbędnym do połączenia elementów składowych konsolety (w dalszej części SIWZ nazywanymi również sprzętem) oraz oprogramowaniem do zarządzania i logowania zdarzeń systemowych przedmiotowej konsolety, umożliwiającym gromadzenie logu zdarzeń systemowych, takich jak: błędy, awarie, ostrzeżenia, celem analizy i ewentualnej akcji serwisowej; 2) wykonanie okablowania połączeń pomiędzy elementami składowymi konsolety oraz jej uruchomienie; 3) instalację oprogramowania do zarzadzania i logowania zdarzeń systemowych konsolety na dostarczonym przez Zamawiającego komputerze; 4) przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, użytkowania i konfiguracji dostarczonych urządzeń, procedur awaryjnych oraz obsługi oprogramowania do zarządzania i logowania zdarzeń systemowych - w wymiarze łącznym minimum 10 godzin, dla 10 osób. Szczegółowe wymagania techniczne i funkcjonalne (użytkowe) dotyczące konsolety zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Dostarczona konsoleta musi być objęta co najmniej 24 miesięcznym okresem gwarancji. W ramach gwarancji wymagane jest aby: 1) gwarancją objęte były wszelkie wady i awarie, wykryte podczas użytkowania konsolety; 2) gwarancja obejmowała wszystkie elementy składowe konsolety (jednostkę centralną, pulpit sterujący, okablowanie) oraz ich części, podzespoły i komponenty, a także oprogramowanie; 3) odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji obejmowała szkody Zamawiającego i osób trzecich spowodowane istnieniem wad ukrytych urządzeń oraz szkody powstałe przy usuwaniu tych wad; 4) w okresie gwarancji, w ramach serwisu gwarancyjnego, zapewnione było wsparcie techniczne, polegające na konsultacjach, pomocy w rozwiązywaniu problemów (w siedzibie Zamawiającego, telefonicznie, e - mailem) pojawiających się w trakcie użytkowania konsolety; 5) serwis gwarancyjny świadczony był z uwzględnieniem poniższych zasad: a) zgłoszenia przyjmowane w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00, przy czym przez dni robocze należy rozumieć dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy, b) czas reakcji na zgłoszone awarie/wady (tj. potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia) nie może być dłuższy niż 2 godziny w dni robocze, c) termin usunięcia awarii/wady (naprawy) nie dłuższy niż 5 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia, d) awarie/wady winny być usuwane w siedzibie Zamawiającego lub, w przypadku braku takiej możliwości, w serwisie zewnętrznym, przy czym transport z siedziby Zamawiającego do serwisu oraz z serwisu do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy, e) dostarczenie sprzętu zastępczego - w przypadku, gdy nie można usunąć awarii/wady w terminie 5 dniu kalendarzowych od dnia zgłoszenia; sprzęt zastępczy musi być dostarczony nie później niż następnego dnia roboczego, przypadającego po dniu, w którym upłynął wyznaczony termin naprawy i musi charakteryzować się cechami technicznymi i funkcjonalnymi nie gorszymi od urządzenia podlegającego naprawie, określonymi w opisie przedmiotu zamówienia; f) dokonanie, na koszt i ryzyko wykonawcy, wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad - w sytuacji, gdy pomimo trzech napraw nadal wykazuje wady lub występują w nim awarie, przy czym wymieniony sprzęt musi charakteryzować się cechami technicznymi i funkcjonalnymi nie gorszymi od sprzętu wymienianego, określonymi w opisie przedmiotu zamówienia i być objęty gwarancją na okres nie krótszy niż sprzęt wymieniany, g) okres gwarancji musi być każdorazowo wydłużany o czas naprawy. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323424202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 11.400 PLN (słownie: jedenaście tysięcy czterysta złotych 00/100); 2. Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. Bank Handlowy S.A. w Warszawie nr 20 1030 1508 0000 0008 1720 3078; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 14.2.1) SIWZ (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 14.2.1) SIWZ konieczne jest zdeponowanie oryginału dowodu wniesienia wadium w kasie Polskiego Radia S.A., budynek O-1BIS (nowy budynek), parter (kasa czynna jest w dni robocze (pn. - pt.) w godzinach 1100-1300, tel. 022 645-92-22)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach