Przetargi.pl
dostawa dziesięciu lornetek termowizyjnych dalekiego zasięgu z rejestratorem cyfrowym na potrzeby Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie

Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-575 Olsztyn, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 5232213 , fax. 0-89 5232723
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie
    Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 5232213, fax. 0-89 5232723
    REGON: 51092772000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/zespolona_administracja/jednostki_podporzadkowane_wojewodzie/panstwowa_straz_rybacka_w_olsztynie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa dziesięciu lornetek termowizyjnych dalekiego zasięgu z rejestratorem cyfrowym na potrzeby Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia. Dostawa do siedziby zamawiającego dziesięciu fabrycznie nowych, nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich lornetek termowizyjnych dalekiego zasięgu z rejestratorem cyfrowym. 2. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia. Lornetki termowizyjne dalekiego zasięgu z rejestratorem cyfrowym fabrycznie nowe, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób lub podmiotów trzecich, rok produkcji 2018, o następujących parametrach i wyposażeniu: 1) specyfikacja techniczna lornetek: a) sensor mikrobolometryczny, b) odświeżanie obrazu – minimum 50 Hz, c) obiektyw germanowy o ogniskowej minimum 100 mm, d) rozdzielczość matrycy co najmniej 336x256, e) zmienne powiększenie cyfrowe: co najmniej od 1x do 4x, f) powiększenie optyczne co najmniej 7,0x, g) pole widzenia co najmniej 3,3ox2,5o, h) głębia ostrości od 10m do ∞, i) regulacja dioptrii w zakresie co najmniej od -5 do +5, j) czułość termiczna co najwyżej 50mK, k) automatyczna kontrola wzmocnienia (AGC), l) zasięg detekcji człowieka co najmniej 800m, m) ekran w technologii AMOLED, n) regulowana jasność, o) minimum 5 palet kolorystycznych, p) format wyjścia wideo: PAL i NTSC, q) czas uruchamiania nie większy niż 3s, r) zapewnienie nieprzerwanego okresu czasu pracy przez minimum 10 godzin (dopuszczalne dodatkowe wyposażenie w postaci zewnętrznego zestawu zasilającego – kompletny zestaw zasilający w wyposażeniu lornetki), s) zasilanie z akumulatora (-ów) wyposażonego (-ych) w kompatybilną ładowarkę – akumulator (-y) z ładowarką w wyposażeniu lornetki, t) wskaźnik stanu zasilania w polu widzenia, u) temperatura pracy co najmniej w zakresie od -20oC do +50oC, v) obudowa wodoodporna wykonana z aluminium lotniczego, w) gwarancja producenta: minimum 3 lata, w tym na sensor minimum 10 lat, x) wbudowany lub zewnętrzny rejestrator cyfrowy (video) ze slotem na karty SD, 2) specyfikacja techniczna rejestratora cyfrowego (video) kompatybilnego z lornetką opisaną w ppkt. 1: a) format wejścia wideo: PAL i NTSC, b) format wyjścia wideo: PAL, c) rozdzielczość wideo programowalna w zakresie standardu VGA, VGA i DI, d) ilość klatek na sekundę: programowalna do poziomu co najmniej 30 fps, e) regulacja jakości, w co najmniej 3 poziomach, f) tryby zapisu wideo co najmniej: ręczny i automatyczny po włączeniu rejestratora, g) znaczniki daty i czasu, h) funkcja nadpisywania nagrań z możliwością dzielenia plików, i) wyposażony w kartę SD/SDHC co najmniej 16GB, j) zasilanie akumulatorowe z ładowarką – w wyposażeniu rejestratora, k) temperatura pracy co najmniej w zakresie od -20oC do +50oC, l) w przypadku rejestratora zewnętrznego możliwość jego zamocowania do lornetki opisanej w ppkt 1, m) gwarancja producenta: minimum 3 lata, 3) wykonawca dostarczy gwarancje i instrukcje obsługi w języku polskim – dotyczy również wyposażenia dodatkowego. 3. Wymagania stawiane wykonawcy na etapie realizacji umowy: 1) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, 4) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 5) wykonawca dostarczy gwarancje i instrukcje obsługi w języku polskim – dotyczy również wyposażenia dodatkowego. 4. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) okres gwarancji (liczony od daty podpisania przez zamawiającego i wykonawcę protokołu odbioru) minimum 3 lata na cały zestaw, w tym na sensor minimum 10 lat, 2) wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38631000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 4) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną