Przetargi.pl
Dostawa dzienników urzędowych i monitorów, czasopism specjalistycznych (periodyków) i prasy codziennej dla Sądu Okręgowego w Szczecinie w roku 2010

Sąd Okręgowy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Kaszubska 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4480002 , fax. 091 4489915
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Szczecinie
    ul. Kaszubska 42 42
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4480002, fax. 091 4489915
    REGON: 00032453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dzienników urzędowych i monitorów, czasopism specjalistycznych (periodyków) i prasy codziennej dla Sądu Okręgowego w Szczecinie w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę dzienników urzędowych i monitorów, czasopism specjalistycznych ( periodyków) i prasy codziennej dla Sądu Okręgowego w Szczecinie w roku 2010- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych : CZĘŚĆ NR 1 dostawa dzienników urzędowych i monitorów; CZĘŚĆ NR 2 dostawa czasopism specjalistycznych ( periodyków); CZĘŚĆ NR 3 dostawa prasy codziennej; Szczegółowy opis części znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. Oferta musi obejmować wszystkie pozycje wskazane w danej części. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony przez niego sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 4.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w miejsca wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ i o ustalonej godzinie - wymagania jakościowe zgodnie z obowiązującymi normami. 5. Dla części nr 1 i 2 - dzienniki urzędowe, monitory i czasopisma periodyczne dostawa najpóźniej następnego dnia od przekazania przez Wydawcę do godz.10.00. 6.Dla części nr 3 - dostawa prasy - obowiązuje wymóg dostarczenie jej w dniu ukazania się do godziny 7.00 do siedziby Zamawiającego. 7.Dostawa na koszty i ryzyko Wykonawcy. 1) Wykonawca zapewnia ciągłość prenumeraty i terminowe dostawy od wydawców bieżących Tytułów, 2) dostarczone przez Wykonawcę Tytuły, które nie są objęte niniejszą umową, Zamawiający traktuje jako dostawy Tytułów bezpłatnych, tzw. Gratisów, 3) W przypadku, gdy dostarczone tytuły są zabrudzone, zamoknięte lub w inny sposób uszkodzone Wykonawca zobowiązany jest, na każde żądanie Zamawiającego, do ich natychmiastowej wymiany na egzemplarze wolne od wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 222000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych w warunków skutkować będzie wykluczeniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ]; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach