Przetargi.pl
Dostawa dysz fontannowych wraz z pełnym układem hydraulicznym, elektrycznym i automatycznym przeznaczonych do zainstalowania w fontannie na Rynku w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3555250 , fax. 052 3555250
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3555250, fax. 052 3555250
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dysz fontannowych wraz z pełnym układem hydraulicznym, elektrycznym i automatycznym przeznaczonych do zainstalowania w fontannie na Rynku w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dysz fontannowych wraz z pełnym układem hydraulicznym, elektrycznym i automatycznym, przeznaczonych do zainstalowania w fontannie na Rynku w Inowrocławiu. Przedmiot dostawy stanowi uzupełnienie budowanej fontanny. 2. W zakres zamówienia wchodzi dostawa (bez montażu): 1) 6 szt. dysz dynamicznych (typ kometa 10-12 T), mosiężnych, dających wysokość obrazu wody - 3 m, z możliwością kierowania strumieniem wody 360 st., zaworami szybkiego działania typu choreoswitch umożliwiającymi regulowanie ilości wody wyrzucanej w powietrze (typ zaworu vario switch); układem sterowania i programowania zaworami, który pozwoli na zintegrowane obrazu wody z muzyką i światłem; oświetleniem lampami LED 18W RGB ze sterownikami; hydraulicznym układem zasilającym zawierającym system filtracji i tłoczenia; wymagane ciśnienie min. 1,02 bar, wydajność pompy - min. 60 l/min. 2) 12 szt. dysz mgielnych mosiężnych o średnicy wylotu 8 mm), dających wysokość obrazu wody - 1 m, z oświetleniem lampami LED 18W RGB i sterownikami; hydraulicznym układem zasilającym, układem sterowania efektami świetlnymi; wymagany przepływ - 19 l/min. 3) 21 szt. dysz pn. -skacząca kulka wodna-, mosiężnych, dających wysokość obrazu wody - 0,9 m, z oświetleniem lampami LED 18W RGB i sterownikami; hydraulicznym układem zasilającym, możliwością regulowania kształtu i wysokości wyrzucanych kuleczek wody, układem sterowania opartym na PLC, 4) trzy układy pochylania dyszami dynamicznymi w dwóch osiach prostopadłych względem siebie, gdzie jeden układ pochylania porusza jednym zespołem, czyli 7 dyszami dynamicznymi, pozwalającymi na zautomatyzowane kierowanie strumieniem wody w dwóch płaszczyznach oraz zaprogramowanie i dostosowanie pochylania do układu podświetlenia fontanny i podkładu muzycznego. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia rękojmi za wady i gwarancji jakości na okres 36 m-cy, licząc od dnia instalacji. 3. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia zostanie zapłacone po wykonaniu dostawy i odbiorze przez Zamawiającego, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie do 30 dni od otrzymania faktury
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 421313906
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Ocena spełniania określonych wyżej warunków będzie przeprowadzona na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych do oferty na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia - załącznik nr 2 do siwz). 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wzór oświadczenia - załącznik nr 4 do siwz). 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa wymagane dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 226, poz. 1817). oraz 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert (jeżeli dotyczy). 6. Wypełniony formularz ofertowy (wzór formularza-załącznik nr 2 do siwz). 7. Specyfikacje techniczne (karty katalogowe) oferowanych dysz fontannowych, potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną