Przetargi.pl
Dostawa dysków zewnętrznych oraz pamięci flash na potrzeby Działu Teleinformatycznego oraz Biblioteki

Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Sidorska 95/97
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3426530 , fax. 083 3426531
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II
    ul. Sidorska 95/97 95/97
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3426530, fax. 083 3426531
    REGON: 03031070500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pswbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dysków zewnętrznych oraz pamięci flash na potrzeby Działu Teleinformatycznego oraz Biblioteki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa dysków zewnętrznych oraz pamięci flash na potrzeby Działu Teleinformatycznego oraz Biblioteki w ilości: Pamięć flash USB - 8 szt. Dysk twardy zewnętrzny - 2 szt. Dysk twardy zewnętrzny - 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374533001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 Spełniają warunki: 1.1.1.Posiadają wiedzę i doświadczenie tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem tj. dostawa podzespołów komputerowych (np.: dyski, pamięci itp.) lub urządzeń komputerowych (np.: monitory itp.) o wartości minimum 1 000,00 zł. brutto. 1.1.2. Zaoferują asortyment zgodny z normą CE. 1.1.3. Zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ. 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, II.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania 3. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia określone w pkt. 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków wskazanych w pkt. 5.1.1. oraz 5.1.2. w postępowaniu Wykonawca złoży następujący dokument: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Ponadto na ofertę składają się: 2.1. Dokumenty potwierdzające umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. 2.2. Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2.1. muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych przez Wykonawcę na język polski i poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 4.1. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty. 4.2. Oferta winna być podpisany przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. 4.3. Przepisy i wymagania w pkt. 5.1.2. stosuje się odpowiednio do każdego Wykonawcy (wymagane jest złożenie lub podpisanie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przez każdego z partnerów / wspólników). 5. Brak jakiegokolwiek z dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pswbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną