Przetargi.pl
Dostawa dwutlenku węgla wraz z dzierżawą butli

Szpital Powiatowy w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, Miodowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 740 361 , fax. 326 721 532
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Zawierciu
    Miodowa 14
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 740 361, fax. 326 721 532
    REGON: 27627111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwutlenku węgla wraz z dzierżawą butli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa dwutlenku węgla wraz z dzierżawą butli” - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Lokalizacja Szpitala Powiatowego w Zawierciu, którego dotyczy przedmiot zamówienia: Lokalizacja nr I: 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 14. 3. Dostawa dwutlenku węgla odbywać się będą na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego na podany adres e-mail Wykonawcy za potwierdzeniem. 4. Termin przydatności do użycia dwutlenku węgla będzie wynosił, co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć kartę charakterystyki oferowanego przedmiotu zamówienia. 6. Dostarczane gazy muszą odpowiadać obowiązującym normom i przepisom. Jakość każdej dostawy będzie potwierdzona odpowiednim atestem. 7. Dwutlenek węgla należy przewozić zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami przy przewozie substancji niebezpiecznych drogą lądową. 8. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 175 ze zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jako-ściowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca powinien zapewnić płynną realizację zamówień oraz transport do Zamawia-jącego na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24112100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do repre-zentowania Wykonawcy (oryginał). 2. Formularz asortymentowo cenowy, stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (oryginał). 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz o niepodleganiu wykluczeniu stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ – wypełnione, podpisane i opieczętowane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (oryginał). 4. Kwestie składania dokumentów Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej reguluje § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 poz. 1126 ze zm.). 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną