Zarząd Powiatu w Pleszewie ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 79
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 062 7429652 , fax. 062 7429665
- Data zamieszczenia: 2010-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Pleszewie
ul. Poznańska 79 79
63-300 Pleszew
tel. 062 7429652, fax. 062 7429665
REGON: 25085480800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.starostwo.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dwóch zestawów lamp operacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch zestawów lamp operacyjnych. 2. Zamówienie obejmuje: - Dostawę sprzętu do szpitala PCM w Pleszewie Sp. z o.o., - Demontaż lamp operacyjnych zamontowanych obecnie w salach bloku operacyjnego. - Montaż, instalację i uruchomienie dostarczonych lamp (w miejsce zdemontowanych), - Montaż, instalację i uruchomienie lamp zdemontowanych, w sali cięć cesarskich (1szt.) oraz w gabinecie zabiegowym oddziału ginekologicznego (1szt.). - Przeprowadzenie szkolenia dla wyznaczonych pracowników szpitala zakresie użytkowania i eksploatacji dostarczonego sprzętu. - Serwis gwarancyjny dostarczonego sprzętu. - Wykonawca dostarcza wszelkie elementy niezbędne do montażu, wykonuje również wszystkie prace konieczne do zamontowania lamp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331670008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpleszew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną