Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01-170 Warszawa, ul. Młynarska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 8511612 , fax. 22 6656044
- Data zamieszczenia: 2018-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
ul. Młynarska 43/45
01-170 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 8511612, fax. 22 6656044
REGON: 1527142800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strazmiejska.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dwóch zestawów bezzałogowych autonomicznych statków powietrznych wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz zainstalowanymi analizatorami - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch zestawów bezzałogowych autonomicznych statków powietrznych wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz zainstalowanymi analizatorami. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: • bezzałogowego, autonomicznego statku powietrznego „dron” – 2 szt.; • kamery modułu optycznego – wizyjnej (stanowiącej dodatkowe wyposażenie autonomicznego statku powietrznego) – 2 szt.; • kamery modułu optycznego – termowizyjnej (stanowiącej dodatkowe wyposażenie autonomicznego statku powietrznego) – 2 szt.; • czujników – sensorów (urządzeń pomiarowych) (stanowiących dodatkowe wyposażenie autonomicznego statku powietrznego) – 2 szt.; • dodatkowego kompletu wymiennych akumulatorów wraz z ładowarką do autonomicznego statku powietrznego – 6 szt. (2 komplety po 3 szt.) Powyższe urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2018 r. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu: • przeprowadzenie szkoleń dla 6 pracowników Zamawiającego potwierdzonych świadectwem ukończenia szkolenia i zakończonych egzaminem wewnętrznym i państwowym, • udzielenie wsparcia technicznego, obejmującego okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, w zakresie obsługi urządzeń i oprogramowania oraz serwisu gwarancyjnego i przeglądów, • zapewnienie tzw. aerocasco, obejmującego 1 rok od podpisania protokołu końcowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ, natomiast w kwestii przeprowadzenia szkoleń, udzielenia wsparcia technicznego oraz zapewnienia tzw. aerocasco również zapisy wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wskazuje, że dopuszcza zastosowanie urządzeń i rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, o ile takie wskazania nastąpiły, pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-funkcjonalnych nie gorszych jak uzyskane poprzez realizację według wskazań OPZ. Jeśli w OPZ wystąpiły wskazania konkretnych rozwiązań, należy uznać, że odniesieniu takiemu towarzyszy zwrot „lub równoważne”. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34711200-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych). Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub jeżeli wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania), zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA!!! Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SIWZ. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku wspólnego świadczenia usług musi spełniać warunki określone w Rozdziale VI SIWZ. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. W zakresie nieuregulowanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zastosowanie mają postanowienia Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 roku, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu, które należy załączyć do oferty, oprócz dokumentów wymienionych w rozdziale VIII SIWZ. Do oferty (sporządzonej zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ), oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ, należy załączyć: 1. Formularz cenowy w zakresie składanej oferty, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej). 4. W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale VIII pkt 5 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup dronów (25 szt.) dla Instytutu Techniki Lotniczej Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2023-11-28 - Zakup sprzętu do akwizycji materiału dowodowego oraz obserwacji z powietrza
Dodano: 2023-08-10 - DOSTAWA BEZZAŁOGOWYCH STATKÓW POWIETRZNYCH DO MOBILNEGO STANOWISKA LABORATORYJNEGO WR
Dodano: 2022-11-03 - Dostawa dronów i oprogramowania dla Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2021-02-25 - Dostawa dronów i oprogramowania dla Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa zestawu do fotogrametrii niskiego pułapu wraz z osprzętem, akcesoriami, oprogramowaniem i szkoleniami dla Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2020-12-09 - Dostawa zestawu do fotogrametrii niskiego pułapu wraz z osprzętem, akcesoriami, oprogramowaniem i szkoleniami dla Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2020-11-20 - Dostawa sprzętu BSP RTK, GNSS, specjalistycznego oprogramowania oraz przeprowadzenie szkolenia.
Dodano: 2020-10-22 - Wykonanie analizy spalin z kominów palenisk domowych za pomocą bezzałogowego systemu latającego – drona
Dodano: 2020-10-16 - Dostawa sprzętu BSP RTK, GNSS, specjalistycznego oprogramowania oraz przeprowadzenie szkolenia.
Dodano: 2020-09-30