Zakład Usług Komunalnych w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Sucha 15
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3310273 , fax. 048 3310274
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu
ul. Sucha 15 15
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3310273, fax. 048 3310274
REGON: 14125686500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych z przystawkami roboczymi i wyposażeniem dodatkowym do obsługi parków. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiającym jest Gmina Miasta Radom reprezentowana przez Zakład Usług Komunalnych w Radomiu ul. Sucha 15 Radomdiu. Dostawa dwóch jednakowych urządzeń wielofunkcyjnych z przystawkami roboczymi i wyposażeniem dodatkowym do obsługi parków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa pkt III SIWZ nr PN/8/09 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341440008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) Poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający rozumie wpis przedsiębiorcy do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Poprzez posiadanie niezbędnego doświadczenia, Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. a) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu Zamawiający wymaga przedłożenia zaświadczeń o niezaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskaniu zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej metodą spełnia - nie spełnia, z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp na druku, którego wzór został przekazany w materiałach przetargowych - w formie załącznika nr 1; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie załącznika nr 2. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w formie załącznika nr 3 i 4; 4) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie należy podać ich wartość, daty wykonania i odbiorców oraz załączyć referencje potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (terminowo, zgodnie z warunkami wynikającymi z zawartej umowy), - w formie załącznika nr 5; 5) Folder informacyjny ze zdjęciami zawierający opis techniczny zaoferowanych urządzeń wraz z przystawkami i wyposażeniem dodatkowym - w formie załącznika nr 6; Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika - w formie załącznika nr 7; 2) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - w formie załącznika nr 8; 3) Parafowany wzór umowy - formie załącznika nr 9 do oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu wielofunkcyjny oraz podnośnika platformowego osobowego fabrycznie przystosowanego do łączenia z ww. pojazdem
Dodano: 2015-12-08 - Dostosowanie Regionalnego Zakładu Gospodarki odpadami w Rachocinie w celu uzyskania statusu RIPOK poprzez rozbudowę o instalację do stabilizacji tlenowej odpadów wraz z zakupem sprzętu niezbędnego do jej eksploatacji, ETAP TRZECI DOSTAWA SAMOBIEŻNEJ PRZERZUCARKI GĄSIENICOWEJ
Dodano: 2015-10-21 - Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego do hydrodynamicznego czyszczenia kanalizacji z systemem odzysku wody
Dodano: 2015-10-02 - Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalnego do hydrodynamicznego czyszczenia kanalizacji z systemem odzysku wody
Dodano: 2014-12-12 - ZAKUP ŚREDNIEGO UTERENOWIONEGO SAMOCHODU RATOWNICZO- GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4X4 DLA OSP PRZYWORY DUŻE
Dodano: 2014-08-21 - Leasing wozu pomocniczego do 10-cio kamerowego wozu transmisyjnego HD
Dodano: 2014-08-13 - Dostawa specjalistycznego pojazdu do obsługi kanalizacji
Dodano: 2013-11-19 - Zakup samochodu strażackiego
Dodano: 2013-10-10 - Zakup specjalistycznego samochodu do ciśnieniowego czyszczenia i udrażniania sieci kanalizacyjnej
Dodano: 2013-09-16 - Dostawa specjalistycznego pojazdu do obsługi kanalizacji
Dodano: 2013-07-24