Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-085 Kraków, ul. B. Głowackiego 56
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6382603 , fax. 012 6382663
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
ul. B. Głowackiego 56 56
30-085 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6382603, fax. 012 6382663
REGON: 00058889000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dwóch sztuk wytwornic solanki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa dwóch sztuk wytwornic solanki Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych 2 zestawów składających się ze stacjonarnego urządzenia do wytwarzania solanki oraz zbiornika magazynowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 434120004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: (1) wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie: co najmniej 3 dostawy zestawu składającego się z urządzenia do wytwarzania solanki i zbiornika magazynowego. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie: sytuacji ekonomiczno-finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie. 5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę wraz z Arkuszem wyceny zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego granulatora
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego mieszalnika/granulatora
Dodano: 2016-03-21 - dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu mieszalników laboratoryjnych dla Laboratorium Syntezy i Badań Materiałów dla Energetyki - Laboratorium Funkcjonalne Materiały Ceramiczne do Zastosowania w Energetyce w ramach Centrum Energetyki AGH. Dostawa realizowana dla laboratorium w części badawczo-dydaktycznej Centrum Energetyki - KC-zp. 272-518/15
Dodano: 2015-09-30 - Zakup aparatury naukowo-badawczej do badania trwałości, właściwości użytkowych i jakości szkieł z powłokami oraz energooszczędnych oszkleń dla budownictwa, opartych na szkłach niskoemisyjnych - dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego mieszalnika/granulatora
Dodano: 2014-10-18 - Dostawa 2 szt. mieszalników dla WWNiG - nr sprawy KC-zp.272-793/13
Dodano: 2013-11-05 - Dostawa 2 szt. mieszalników dla WWNiG- nr sprawy KC-zp.272-720/13
Dodano: 2013-10-14 - Dostawa urządzenia dozująco-mieszającego z płynną regulacją stosunku mieszania do Laboratorium Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych
Dodano: 2011-04-07 - Dostawa urządzenia dozująco-mieszającego z płynną regulacją stosunku mieszania do Laboratorium Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych
Dodano: 2011-03-29 - dostawa mieszalnika laboratoryjnego do stanowiska dla WIMiC - ZP/0538/2010
Dodano: 2010-07-29 - Dostawę granulatora do zagęszczenia pyłów z regulacją parametrów procesu według zadanego algorytmu - nr sprawy ZP/0517/2010
Dodano: 2010-07-15