Narodowe Centrum Badań Jądrowych ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, ul. Andrzeja Sołtana
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 273 16 04 , fax. 22 273 16 53
- Data zamieszczenia: 2020-01-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
ul. Andrzeja Sołtana 7
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 273 16 04, fax. 22 273 16 53
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncbj.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dwóch sztuk używanych autobusów w formie leasingu operacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sztuk używanych autobusów w formie leasingu operacyjnego do Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku. 2. Szczegółową specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1A i 1B do SIWZ. 3. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę dwóch używanych autobusów w formie leasingu operacyjnego z możliwością wykupu po zakończeniu 36 miesięcznej umowy. Autobusy muszą spełniać wszystkie wymagania określone przez polskie przepisy i normy, a ponadto spełniać wymagane bezwzględne parametry techniczno - użytkowe zawarte w załączniku Nr 1A i 1B do SIWZ. b) Leasing winien zostać udzielony na następujących warunkach: - waluta: PLN, - opłata wstępna: 5 % wartości netto przedmiotu umowy + podatek VAT - raty równe - opłata końcowa: 5 % - okres finansowania: 36 miesięcy - opłata manipulacyjna 0 % - spłata rat leasingowych w równych niezmiennych ratach miesięcznych o stałym oprocentowaniu - koszty opłat podatków drogowych od środków transportu w trakcie trwania Umowy ponosi Wykonawca przenosząc je na Zamawiającego - ubezpieczenia dokona Zamawiający zgodnie z zakresem wskazanym przez Leasingodawcę - koszty przeglądów i napraw ponosi Zamawiający 4. Przedmiot zamówienia niniejszego postępowania musi spełniać wszystkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r. , poz. 2022), warunkujące dopuszczenie do ruchu bez żadnych odstępstw, czego potwierdzeniem musi być posiadanie aktualnego „Świadectwa homologacji typu pojazdu”, wydanego przez ministra właściwego do spraw transportu. Dopuszcza się posiadanie dla oferowanych autobusów aktualnego europejskiego „Świadectwa homologacji” wydanego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Termin ważności takiego świadectwa musi być wystarczający dla dopełnienia przez Zamawiającego wszystkich formalności rejestracyjnych. 5. Szczegółowe zasady realizacji umowy zawarte są w Dziale XIX dotyczącym istotnych postanowień umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium : w wysokości 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto: Na Nr konta PKO BP XII O/W-wa 71 1020 1127 0000 1902 0007 3072 z dopiskiem „Wadium, nr sprawy ZP/1/ZTS/2020”. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna dowód ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia - z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie na zasadach określonych w SIWZ, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczeń , o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zwraca Wykonawcy wadium wraz z odsetkami w wysokości 20 000,00 PLN w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy leasingu.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór załącznik Nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup autobusu na potrzeby dowozu uczniów z niepełnosprawnością będących mieszkańcami Miasta Siedlce
Dodano: 2024-06-17 - „Zakup i dostawa autobusu szkolnego dla dowozu uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Ludwikowie w Gminie Jedlińsk”
Dodano: 2024-06-12 - Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Płońsk
Dodano: 2024-06-10 - Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowożenia uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Pomiechówek
Dodano: 2024-06-03 - Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Promna
Dodano: 2024-05-16 - Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Lelis.
Dodano: 2024-05-14 - Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Otwock.
Dodano: 2024-05-13 - ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU TURYSTYCZNEGO (SZKOLNEGO) 34+1 NA POTRZEBY GMINY ZAWIDZ
Dodano: 2024-05-10 - Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Łąck
Dodano: 2024-04-23 - Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Jednorożec
Dodano: 2024-04-23