Przetargi.pl
Dostawa dwóch respiratorów kliniczno – transportowych do terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia u dzieci i dorosłych dla potrzeb Oddziału Pooperacyjnego w SPSK im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, Konarskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    Konarskiego 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 29015600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch respiratorów kliniczno – transportowych do terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia u dzieci i dorosłych dla potrzeb Oddziału Pooperacyjnego w SPSK im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, uruchomienie dwóch respiratorów kliniczno-transportowych do terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia u dzieci i dorosłych dla potrzeb Oddziału Pooperacyjnego w SPSK im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres zadań związanych z dostawą aparatów: 1) Sprzedaż i dostawa aparatów 2) Transport na miejsce montażu 3) Montaż i instalacja 4) Uruchomienie 5) Szkolenie użytkowników odnośnie użytkowania 6) Szkolenie personelu technicznego odnośnie obsługi technicznej 7) Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru: - zgłoszenie przez wykonawcę faktu zakończenia instalacji, uruchomienia i gotowości do odbioru, - dokumenty określone przez ustawę o wyrobach medycznych, - wymaganych przepisami protokołów pomiarowych, - dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń, 2.1. Wymagane do przeprowadzenia szkolenia stanowią podstawowe szkolenia związane z eksploatacją i konserwacją aparatu. Prowadzone będą w miejscu instalacji/użytkowania aparatu i są ostatnim etapem związanym z uruchomieniem urządzenia. Szkolenia obejmują: - Szkolenie zespołu operatorów w zakresie eksploatacji i obsługi (przeprowadzone w miejscu użytkowania przed podpisaniem protokołu odbioru). - Szkolenie personelu Działu Techniki Medycznej odnośnie obsługi technicznej i konserwacji (przeprowadzone w miejscu użytkowania przed podpisaniem protokołu odbioru). 2.2. Wymagany okres gwarancji ( parametr oceniany) - gwarancja wliczona w cenę aparatu - minimalny okres 24 miesiące - gwarancja obejmuje w szczególności:  wszystkie elementy urządzenia bez akcesoriów jednorazowych,  usuwanie wszelkich usterek, uszkodzeń i awarii aparatu nie powstałych z winy użytkownika sprzętu  usuwanie wszelkich błędów w oprogramowaniu urządzenia, zapewnienie poprawek oprogramowania oraz ich instalację, - w okresie gwarancji obowiązkowe jest wykonanie wymaganych przeglądów okresowych zgodnie z instrukcją producenta lecz nie rzadziej niż raz w roku (pierwszy przegląd nie później niż po 12 miesiącach od rozpoczęcia eksploatacji), - ostatni przegląd nie wcześniej niż 1 miesiąc przed zakończeniem gwarancji. 2.3. Płatność nastąpi po zakończeniu realizacji całej umowy - czyli po dostawie, montażu i uruchomieniu wszystkich urządzeń oraz przeprowadzeniu szkoleń, wymaganych do przeprowadzenia przed odbiorem. 2.4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ: • załącznik nr 5 - Tabela oceny technicznej • załącznik nr 6 – Tabela wymagań ogólnych • załącznik nr 7 – Tabela parametrów wymaganych. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33172200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdz V SIWZ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu: a) na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-22 (W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia) 2) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy PZP, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 3) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić aktualne oświadczenia lub dokumenty, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, na zasadach określonych w rozdziale VI, XI SIWZ. Wykaz oświadczeń składanych wraz z ofertą: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. A. Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1) i 2) i musi być aktualne na dzień składania ofert. B. Oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie tych oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców. C. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania -w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby-warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w rodz. VI.1 niniejszej SIWZ dotyczącego tych podmiotów. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą 1) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5) W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Rozdz XI SIWZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Formularz cenowy oraz formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załączniki nr 1 i 1a do SIWZ - dokumenty sporządzone w oryginale w formie pisemnej b) Tabela oceny technicznej stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ - dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej c) Tabela parametrów wymaganych stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ - dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej Oświadczenia własne Wykonawcy (Załącznik nr 1, 1a, 5, 7 do SIWZ) stanowią integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Brak w ofercie załączników nr 1, 1a, 7, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, jako niezgodnej z SIWZ, Brak w ofercie załącznika nr 5, spowoduje przyznanie 0 pkt w zakresie kryterium oceny technicznej, bez restrykcji odrzucenia oferty. d) Karty katalogowe producenta i/lub inne materiały źródłowe producenta* potwierdzające wymagane parametry. Dokumenty powinny zawierać poza opisem parametrów -nr katalogowy, pełną nazwę produktu, typ, model- złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. *np. foldery, prospekty, dane techniczne lub instrukcje oferowanego sprzętu. Zamawiający informuje, że dokumenty wymienione w pkt XI.1. d) SIWZ stanowią integralną część oferty, dlatego nie podlegają uzupełnieniu, złożeniu na wezwanie. Te dokumenty składane są w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia oraz parametrów w zakresie kryterium oceny ofert. Brak dokumentów w ofercie, załączenie niekompletnych informacji w zakresie potwierdzenia obligatoryjnych parametrów spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, jako niezgodnej z SIWZ, z zastrzeżeniem art. 24 ust. 4 ustawy PZP oraz art. 87 ust. 1 ustawy PZP. Brak dokumentów, o których mowa w pkt XI.1 d) w zakresie kryterium oceny technicznej spowoduje przyznanie 0 pkt za dany parametr, bez restrykcji odrzucenia oferty. e) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej. f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. g) Pełnomocnictwo do złożenia oferty ( o ile dotyczy). 2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej (w oryginale) podpisanej własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej, podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach