Straż Miejska Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-001 Wrocław, ul. Gwarna 5/7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3471634, 3471630 , fax. 071 3471635
- Data zamieszczenia: 2009-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Wrocławia
ul. Gwarna 5/7 5/7
50-001 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3471634, 3471630, fax. 071 3471635
REGON: 93102267600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dwóch radiowozów na potrzeby Straży Miejskiej Wrocławia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa radiowozu na bazie małego samochodu osobowo - dostawczego fabrycznie nowego wyprodukowanego w 2009 r. w ilości 2 sztuk, spełniającego następujące wymogi: 1) radiowóz z przedziałem dla funkcjonariuszy i z przedzialem dla dwóch osób zatrzymanych, 2) nadwozie w kolorze białym, pięciodrzwiowe ( drzwi przednie kierowcy i pasażera, drzwi boczne tylne przesuwne z obu stron oraz drzwi tyne dwuskrzydłowe do przedziału dla zatrzymanych ), 3) w drzwiach przesuwnych okna z szybami przesuwnymi, 4) długość całkowita nie mniejsza niż 460 cm, szerokość całkowita bez lusterek zewnętrznych nie może być większa niż 190 cm, 5) silnik wysokoprężny o pojemności nie przekraczającej 2000 cm? i minimalnej mocy 100 kM, 6) musi posiadać dopuszczenie do ruchu dla 7 osób, 7) dodatkowe wyposażenie: - ABS z EBD - wspomaganie układu kierowniczego - poduszka powietrzna kierowcy i pasażera - elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi - centralny zamek sterowany pilotem - autoalarm - klimatyzacja - regulacja kolumny kierownicy - pełnowymiarowe koło zapasowe - komplet dywaników gumowych Opis zabudowy Przedział dla funkcjonariuszy: Pięć miejsc dla funkcjonariuszy ( dwa fotele w pierwszym, trzy w drugim rzędzie ), pasy bezpieczeństwa i zagłówki do wszystkich foteli. Obicia tapicerskie i oświetlenie przedziału dla funkcjonariuszy jak w wersji osobowej. Przedział dla funkcjonariuszy oddzielony od przedziału dla zatrzymanych ścianką pełną: z blachy stalowej do wysokości dolnej krawędzi okien oraz powyżej z siatki stalowej uszczelnionej od strony przedziału dla funkcjonariuszy szybą nie powodującą ostrych odprysków. W ściance działowej konieczne jest okno przesuwne również z szyby bezpiecznej. Przedział dla zatrzymanych: Ogrzewany, dwa fotele nietapicerowane, zamontowane tyłem do kierunku jazdy wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia mechaniczne. Siedzenia wyposażone w uchwyty do mocowania kajdanek. Wykładzina ścian bocznych do wysokości podsufitki oraz podsufitka muszą być wykonane z laminatu w kolorze szarym. Podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową łatwozmywalną. Przedział musi być wyposażony w wentylator nawiewno-wywiewny oraz lampę oświetleniową zapalaną z kabiny kierowcy, zabezpieczone osłoną z kraty. Ściana tylna pełnej wysokości wykonanaz kraty stalowej, z drzwiami jednoskrzydłowymi na całą szerokość pojazdu z zamkiem patentowym samozatrzaskowym zamykanym na klucz bez możliwości otwierania od wewnątrz. Oznakowanie: Lampa zespolona w kolorze pomarańczowym z napisem Straż Miejska zamontowana w przedniej części dachu wraz z urządzeniem umożliwiającym podawanie komunikatów słownych. Pas barwy pomarańczowej szerokości od 8 do 15 cm umieszczony wokoół pojazdu poniżej dolnej krawędzi okien z wkomponowanym napisem Straż Miejska w kolorze czarnym oraz nr identyfikacyjnym i nr telefonu alarmowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych , Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę następujące dokumenty : 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem (w/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.), Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju , w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (w/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 1.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 uPzp - wg wzoru załącznik nr 1 do siwz, 2.Oferta wspólna 2.1.w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających sie wspólnie o zamówienia publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy. 2.2.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art 22 ust.1, pkt. 2 i 3 uPzp składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców występujących wspólnie. 2.3.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust.1, pkt. 1 i 4 uPzp muszą być złożone przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu do transportu krwi i jej składników dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa (zakup) specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
Dodano: 2015-11-06 - Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa (zakup) specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
Dodano: 2015-10-12 - Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
Dodano: 2015-10-09 - Dostawa (zakup) specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu.
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów ze specjalizowaną zabudową biurową na użytek WITD we Wrocławiu
Dodano: 2015-08-21 - ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU SPECJALNEGO Z PODNOŚNIKIEM KOSZOWYM
Dodano: 2015-06-03 - Dostawa samochodu specjalnego wraz z wyposażeniem w ramach projektu pn.
Ochrona przeciwpowodziowa obszarów uzdrowiskowych w Jeleniej Górze i Bad Muskau
Dodano: 2014-11-05 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu wyposażonego w system hakowy do transportu kontenerów, na potrzeby Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2014-09-17